546 19 3
                                    

xminsugaa.  Seviyorum seni canım okuyucum.;))

Aralla birlikte benim evime geldik .

Ben duş almış üstüm giyinik bir şekilde elimde kahve aralı dinliyordum. Baya zenginmiş , annesi ölmüş babası da üveymiş üvey babası ölünce bütün mal arala kalmış..

-" böyle işte gece abla "

Deyince birde şöyle düşündüm bu çocuk daha ilk günden tanişmamiza rağmen bana bunları anlattı .

Acaba bende anlatmalımıyım diye düşündüm. Ancak şu an birisine tamamen içimi dökmek istiyordum. Ve şu an en uygunu da araldı.

Arala her şeyi her boku anlattım. Sonunda ikimizde ağlıyorduk. Herşeyi anlatmıştım. Artik dayanma gücüm yoktu. Tam anlamıyla öldüm......
Ben onu unutmaya çalışırken hayat onu tam önüme koyuyordu.

Ve biliyormusunuz ben sigaraya da başladım. Artik her şey elimden gidiyordu. Tek dostum şu an araldı ve iclaldi.

Ailem var bide ama onlarla da pek konuşmuyoruz.
Ve ben çok yıprandım. Ana dik durmam gerekiyordu.
Arala bir oda açtım. Ona ev arkadaşı olmayı teklif ettim o.da kabul etti yarin gidip eşyalarını alcak ve bana yerleşcek. Ev dediğime bakmayın villa gibi ...

Aral iyiyidi ve çok yakışıklıydı.
Saçları uzun dalgalıydı ama çok dalgalı değildi.
Uzun du burnu minikti gözleri yeşil kirpikleri uzun ve baya kaslı bi çocuktu.
Sevgili olunabilirdi ama ben ona o gözle bakmıyordum.  Belki ilerde olur ama şu an olacağını sanmam.

Aral odasına gidince bende duşa girdim .
Suştan çıkıp uymaya başladım.

.

.


Ertesi sabah uyanıp kahvaltı hazırladım.  
Tam aralı çağırcaktım ki arkamda görünce çığlık attım

-"lan ne bağırıyon öcü mu gördün.. Benim ödüm koptu".      Tepkisine kahkaha atarken o da gülmeye başladı .

İkimiz bir yandan kahvalti edip bir yandan  boş boş   konuşuyorduk.

Ben hazırlanıp aralla birlikte hastaneye gitmeye başladık .

Hastaneye girdiğimizde dediği şeye kahkaha attım bakın olay şu

Aral bi gün babasına demiş ki " baba tahtına göz diksem beni döver misin ?" demiş babası da " değil taht uzakdan kumandayla göz dikersen ağzına sicarim " demiş

Buna ikimiz de gül erken bir yandan da merdivenlerden çıkıyorduk..

O sırada kenarda jimin ve bir kızı öpüşürken gördüm .

Aral bana destek olurcasına omzumu sıktı .

Ben arala tutunarak giderken o da beni teselli ediyordu...

Bölüm sonu
Bundan sonra bomba şeyler olcak..

umut -öğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin