Aralla giderken bir yandan da yapilacak baypas ameliyatı hakkında konuşuyorduk. Ancak onu ameliyatıma almak konusunda kararlıydım.
Zaten ,bugün taşınacaktı eve , hem asistanım hem ev arkadaşım olmuştu.
Bu konuda rahatsız değildim kesinlikle.Yolda giderken bir tane erkek bana tip tip baktı.
-" hayırdır bilader " diye bağırdım.
Aral da bağırdığım yere bakınca adam bana gelip sapık sapık şeyler söyledi..
Aral da durumu kolları sıvadı ve patakladı.. Bende izliyordum. Ne yani koluna mı yapışayım.. Aral işini bitirince ben de adama dönüp karnına tekme attım. Ve orta parmak çektim.
Aral da ki kas o kadar çoktu ki yani kolu gözükmüyo. Mesela koluna bişey yapışsa - Aral koluna bir şey yapıştı demem - Aral kasına birşey yapıştı derim.
Aralla hastaneye gelince
önlüklerimizi giyip kafeteryada oturuyorduk.
Bir anda ambulans gelince hemen dışarıya koştuk.Ambulans doktoruna
-" ne biliyoruz" dedim.
-"genç kız 26 yaşında araba ile giderken kamyonun altında kalmış.
Durumu zayıf "koridordan geçerken
-" 3 nolu ameliyat haneyi hazırlayın hemen " diye bağırarak hastayı ameliyat haneye götürdük. Ameliyathane de ben Aral kimin ve yoongi adli cerrah ve asistan olcak. Tabi benim asistanım
.
.
.
.
.
.
.
Ameliyat haneden çıkınca derin bir nefes verdim..Aralla birbirimize bakıp gülümsedik.
Ama jimin önümden geçerken bana kızgın bakıyordu .Onu umursamayıp aralla vakit geçirdik hastaları kontrol ettik..
.
.
.
İşimiz bitince ben mini cooperıma Aral range rovera bindi ben bir marketin önüne gelince aralda durdu.
Ve birbirimize bakıp sinsice sırıttık.Pizza, çikolata , Nutella , sucuk , cips her şeyi aldım kasaya gidip ödedim aralda diğer kasada ödeme yaptı.
Posetleri bagaja koyup , eve gittik..
.
.
.
Eve gelince pizza ısıttık. Abur cubur koyup film açtık .Film romantikdi ve ben âğlamıştım.
Aralda mal gibi televizyona bakıyordu.
Filmin bitmesine 36 dakika vardı .
Ve benim esnemekten ağzıma yirtilcakti .Kafamı aralın omzuna koyup uyumaya başladım aralda kafasını kafama koydu. Öylece uyduk..
Araldan
Geceyi seviyordum. Aşıktım. Ve jimin hocadan nefret ediyordum her ne kadar cerrah olsa da bi telefonuma bakardı kariyeri. Bende bunu zevkle izlerdim...
Geceye yarın itiraf edicektim.
Aşkımı ama çok güzel bir sürprizim vardı.
Bayılcaktı....Bölüm sonu
Arkadaşlar vote yorum az geldiği için haftaya final olabilir. Muhtemelen 20 veya 30 final olcwk belli değil .
Vote atmak bu kadar zor değil ama kitap yazmak zor. Ama siz "" vote veren vardır"" deyip umursamıyorsunuz.
Söz bilirsiniz . erken final yapmak benim elimde sizde diil.Sınır 5 vote
5 yorum