Araldm dan
Geceyi uyutuyordum o da inanıyordu.
Anlamıyorum neden bu kadar safdı.
Zaten beni de yakaladı. Bunları düşünürken eve gelmiştim. Kapıyı açıp odama girdim duş alıp üstümü giydikten sonra gecenin odasına baktım. Duvara çökmüş bacaklarını kendine çekip ağlıyordu yanında da sigara paketleri vardı. Üzüldümmü kesinlike hayır.Odamdan telefonum çalınca odama gittim. Telefonda numara vardı.
-alo? Kimsiniz
-merhabalar ben tıp heyetinin başkanı ege eşki. Dünden gelen telefonumuza göre bir cerrah sizi görevdr istemediğini söyledi. Bu yüzden sizi kovduk. Bir daha doktorluk veya asistanlık yapamıycaksınız...
İyi günler şerefsiz""Oha heyet başkanı bana şerefsiz dedi öylemi?
Vay be ......
Her neyse cerrah dediğine göre gece şikayet etti..
Hışımla gecenin odasına girip konuşmaya başladım.-nasıl yaparsın ya nasıl brn srnin sevgilinim gece beni nasıl doktorluktan men ettirmeye çalışıp başarırsın?"
-sen nasıl bir or**** çocuğusun. Şerefsiz senin yüzünden ağladım ben embesil ve sen benim sevgilim değilsin aral sadece dünki boksun. Dünkü boktun şimdi mi koktun. Evimden siktir olup git. Hatta dur."
Gece bş yanda odama girip yerleşmediğim valizimi pencereden aşağı attı.
Ona şokla bakarken beni evden kapu dışarı etti. Şu an yüzüme kapanan kapı ile bakışıyordum. Lanet olsun of neyse elifimin yanına gideyim..Geceden
Aralı kovup ona dair telefonumda bulunan her şeyi sildim. Aralım eşyası ne varsa hepsini attım ve hastaneye gittim. Hastane koridorunda dosyalarla ilgilenirken bir tane ve en önemli dosyayı bulmak için odama giderken ambulansın sesini duyumca elimdeki dosyaları atıp acile koşmaya başladım.
Sedyenin yanında jimin de vardı. Hastaya kalp masajı yapıcakken başım döndü ve midem bulandı. Sedyeye tutınacakken yere yığıldım başımı hissetmiyordum. Gözlerim kapanınca jimine baktım. ?? Ağlayarak bana bakıyordu.