「Megint nem rész」

1.4K 52 19
                                    

Köszöntök mindenkit ez itt a Móunika só, én pedig Anikó vagyok!

Na jó, nem!

Hello mindenkinek!

Újra én vagyok, már biztosan nagyon untok engem, hisz' rész az nincs, de én itt jártatom a szám (szövegen keresztül)

Tartozom egy magyarázattal!

Ugyebár, én megígértem, hogy a júniusi hónap, minden egyes napján lesz egy rész. Ezt egy darabig sikerült be is tartani, aztán összecsúsztak a dolgok. Már júliusba léptünk át, de rész még mindig nincs. Amit őszintén sajnálok. 
Az a helyzet, hogy elég nehéz olyanokat találni, amiről nincs már rész. 

Kutakodtam sok weboldalon, és sajnos sikertelenül jártam. De nem fogom feladni! Addig keresek míg nem találok!

Ha esetleg hallottatok ijesztő, gyerek szájból elhangzott mondatokat, azt üziben leírhatjátok. (És ha szeretnétek, akkor névvel 「vagy anélkül」publikálom mint részt)

És még a lényeget nem is említettem!

ÉN ROSSZUL VAGYOK!

Mikor megláttam ezt a hatalmas számot, eldobtam a telefonom. (ami így is rossz, de ezek után meg már végképp)

 (ami így is rossz, de ezek után meg már végképp)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Az úgy helo!

Mikor publikáltam az első részt, akkor az járt a fejemben, hogy senkit nem fog érdekelni ez a könyv. 

Sosem mertem ekkora számokról álmodozni, de (!) Ti kedves olvasóim, megcsináljátok a számomra lehetetlent! 

Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire IMÁDOM az olvasóim!

Tényleg nagyon köszönöm MINDEKINEK!

Jó éjt (bár nem biztos, hogy mikor ezt olvassátok akkor este van, de nem baj)


!Sziasztok!

És mára vége a Móunika sónak! Köszönöm, hogy velem tarottak, én Anikó voltam. Találkozunk legközelebb is.

 A soha nem viszontlátásra!



A rész támogatója: Ellis, Anna Yvette, NCS Release

(a helyesírási hibákért ezer bocsánat)

Hátborzongató dolgok melyeket gyerekek mondtak|BEFEJEZETT|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang