ANNE

41 5 5
                                    


Antalya'ya tatil için yola çıktık.  Babam ve kardeşim 1 hafta önce evimizi hazırlamak için gitmişti.

Ben ve annem de burada yapılacak olan birkaç işi halledip gidecektik.
Yani o gün bu gündü.

Sabah saat 11.30 sularıydı, annemle son eşya kontrollerini yapıp ve kapıları tam kilitlediğimizden emin olup arabaya bindik.

Sınavdan çıkmış masum bir mezunun beklediği tatil saatler sonra başlıyordu.

Arabaya biner binmez şarkıyı son ses açıp dans ederek yola çıktık.
Özçekimler yapılıyor, kahkahalar atılıyor, videolar havada uçuşuyor derken kardeşimin aramasıyla bir kaç dakikalık kesinti oldu.

'Alo?'
'Naber abla?'
'İyiyiz Alper, yoldayız. Sizden?'
'İyiyiz bizde, suyu da açtırdık artık tek eksik sizsiniz.'
'Sanırım önümüzde yaklaşık 5 saat daha var bebeğim.'
'Neyse abla, dikkatli olun. Sizi seviyorum.'
'Biz de seni seviyoruz, görüşürüz.'

'Ne diyor kızım kardeşin?'
'Nasıl olduğumuzu merak etmiş anne, şarkıyı biraz daha açar mısın?'
'Derhal tatlım.'

Eğer erken evlenmiş ve erken çocuk sahibi olmuş olan genç bir anneniz varsa çok şanslısınız demektir. Bana her zaman arkadaşlarımdan daha iyi ayak uydurmayı başarmış olan mükemmel bir kadın o.

'I know what it is to be young 
But you don't know what it is to be old 
Someday you'll be saying the same thing 
Time ticks away, so the story is told...'

Uyandığımda bir dinlenme tesisinde mola vermiştik, elinde kahvelerle gülümseyerek arabaya yaklaşıyordu annem.

' Tatlım Bursa'dan beri uyuyorsun, Antalya'ya geldik, baban ve kardeşinle dinç bir şekilde karşılaşmak için kahvenin iyi bir seçenek olacağını düşündüm. Yaklaşık 1 saat sonra tatilimiz başlıyor.'

Sıcaklık şimdiden iliklerime kadar terletmişti.
İstanbul'un garip havasından sonra bu atmosfere her yıl alışmam 1 haftama mâl olurdu.

' Anne, Gül teyzeler hala komşumuz mu? '

Gül teyze benim her yılımı orada onunla birlikte eğlenerek geçirdiğim kızın annesiydi ama kocası asker olduğundan dolayı taşınabilme ihtimallerine yönelik bir haber gelmişti kulağıma.

Karşıdan tiz bir korna sesi gelmeye başlamıştı. Seri bir hareketle anneme döndüğümde uyuduğunu gördüm.

Yüksek çığlığımla sıçrayan annem direksiyonun kontrolünü iyice kaybederek karşı şeritten gelen arabaya doğru kırdı.

Karanlık...

Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavan gördüm sadece, ardından kalbime giren ağır bir acı.

Uğultular vardı bir de:

'Açtı gözlerini
Mırıldanıyor
Parmağını oynattı'

'ANNE!'

Hazır bölümün sonuna gelmişken, merhaba herkese :)
Çok beğendiğinizi biliyorum yaşassıınn!
Tamam burayı ciddiye almayın ama sizden yapmanızı istediğim bir şey var, lütfen eliniz de o yıldızla aynı hizaya gelmişken yıldızlar mısınız, teşekkürler :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ MASALI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin