Κεφαλαιο 23

2.4K 180 67
                                    

Νιωθω την καυτή του ανασα πανω στο λαιμο του.

Δαγκωνω ελαφρα το κατω χειλος μου καθως περασα τα δακτυλα μου μεσα απο τα απαλά ιδρωμενα του μαλλια.

Τα χερια του ταξιδευαν τρυφερά σε ολο μου το σωμα καθως χαϊδευε καθε σπιθαμη του.

Τα χειλη του βομβαρδίζουν με φιλια το λαιμο κανοντας με να τον θελω ακομα πιο πολυ.

Ακομα θυμαμαι τον τροπο με τον οποιο ψυθιρισε το ονομα μου.

Τοσο αισθησιακά.

"Rose ξύπνα" με σκουνταει καθως ανοιγω σιγα σιγα τα ματια μου

Επεξεργαστηκα το χώρο γυρω μου και συνηδητοποιησα πως με ειχε παρει ο ύπνος.

"Φτάσαμε" μου λεει καθως ανασηκωνομαι

Σηκώθηκα απο τη θεση μου καθως προχωρησα μαζι με τον υπολοιπο κοσμο προς την εξοδο.

Κατεβηκα απο το αεροπλάνο καθως περιμενα να κατέβει και ο Shawn.

Μολις κατέβηκε προχωρήσαμε για να παρουμε τις βαλίτσες μας και να φυγουμε.

"Τωρα ετσι θα ειμαστε? Δε θα μιλαμε?" ρωταει καθώς συνεχισα να τον αγνοω

Πηρα τη βαλίτσα μου καθως περιμενα να κανει το ιδιο.

"Αν θελεις να μι-"

"Προχωρα να παμε στο ξενοδοχειο" τριζω μέσα απο τα δόντια μου και ξεφυσαει

Μπηκαμε στο αυτοκινητο που μας περιμενε καθως προσπερασαμε με δυσκολία τις φανς που περίμεναν απεξω.

Μεσα σε 15 λεπτα ειχαμε φτασει. Αφου πήραμε το κλειδί για το δωματιο μας προχωρήσαμε προς το ανσανσερ.

"Ξερεις δεν ήρθαμε εδω για να μην μιλάμε. Οποτε-"

"Επισης δεν ήρθαμε εδω με τη θέληση μας. Αν θυμασαι καλα μας το επέβαλλε ο Andrew"του υπενθυμιζω καθως άνοιξαν οι πόρτες

Προχωρησα προς το δωματιο αγνοώντας οσο το δυνατό περισσοτερο την παρουσια του.

Αφου τακτοποιηθηκαμε στο δωματιο προχωρησα προς το μπαλκόνι θαυμάζοντας τη θεα.

I Hate To Love You{S.M}Where stories live. Discover now