Κεφαλαιο 16

2.2K 184 66
                                    

Shawn POV

"Ευχαριστω Lesli"του λεω καθως τερματιζω την κληση

"Rose"φωναζω και δεν παιρνω απαντηση

Αχ ναι σημερα εχει το ραντεβου με τη Monica.

Ξαπλωσα στον καναπε καθως ανοιξα την τηλεοραση.

Στις 2 θα ερθει η Mel οποτε εχω άπλετο χρονο.

Παντού ειμαστε εμεις σε οποιο κανάλι και να βαλω.

Οκευ καταντάει εκνευριστικο όμως.

Εκλεισα την τηλεοραση εκνευρισμένος καθως χαζεψα για λιγο τη θεα του L.A.

Νιωθω σιγα σιγα τα βλεφαρα μου να βαραίνουν κςι να με παίρνει ο ύπνος στον καναπε.


Την οδηγω προς το δωματιο μου οπου και την  ξαπλώνω στο κρεβατι.

Τα χερια μου κατέβηκαν μεχρι την άκρη της μπλουζας οπου εν τέλη της την εβγαλα.

Ένωσα τα χειλη μας οσο πίεσα το ενα στηθος πανω απο το σουτιεν.

Αφησε εναν αναστεναγμό καθως εγυρε το κεφαλι προς τα πισω.

Ξεκινησα ενα μονοπάτι με φιλια οπου κατέληξαν στη βαση του λαιμου της.

Τα χερια μου ωστόσο κατέβασαν τις τιράντες της και κατευθύνθηκαν στο κούμπωμα του σουτιεν.

Δαγκωσα την περιοχή οπου φιλούσα πριν καθως πέταξα το σουτιεν στο πατωμα.

Σηκώθηκα απο πανω της καθως αφαιρεσα την μπλουζα μου και το παντελονι μου.

"Η υπομονη σκοτώνει" της απανταω καθως ανεβαινω απο πανω τηε και ξεκινήσω να πιπιλαω τη μια θυλη

Αφησε ενα απαλό γέλιο καθως απολαμβανε τις κινήσεις μου.
Ο ήχος του γέλιου της ειναι μελωδία στα αυτια μου.

Χωρις να το περιμενει δαγκωσα τη μια θυλη καθως πηρε μια κοφτη ανασα.

Γέλασα ελαφρα καθως αρχισα να κατεβαίνω προς την περιοχή του τζιν της.

Αφου το ξεφωρτωθηκα μαζι με το εσώρουχο της άνοιξα ελαφρα τα ποδια.

Πλησίασα το κεφαλι μου κοντα στους μηρούς της καθως άφηνα φιλια κατα μηκος τους.

Χωρις να το περιμενεξ άρχισα με τη γλωσσα μου να κατακτάω  την περιοχή της.

I Hate To Love You{S.M}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin