-1-

40 1 0
                                    

Alya isimli bir kız annesiyle yaşıyordu durumları çok kötü değildi ve alya annesini çok seviyordu şimdi size alya yi tanitayim tam ismi Alya serin 18 yaşında okuyor ve sakin bir kız fazla ilgi çekilmek istemez ve beden öğretmeni olmaya hazırlanıyor he bide şey var alya bayaaa meraklıdır neyse neyse şimdi gelelim özel konuya suan alya nerde nasıl ne ve napiyordu evttt odasında uyuyordu ve birden annesi odasına bir elbise dolabı koydu onun sesleri üzerine alya uyandı ve annesine "yaa anneee burda uyuyorum ama yaa olmadı şimdi bu"annesi kızmış gibi baktı ve.şöyle dedi
"Kızım yavrum hadi kalk zaten geç oldu kalkmayı planlamiyorsun galiba" Alya iç çekerek oflaya puflaya kalkti tam elini yüzünü yıkamak için kapısından çıkacaktı ki gözüne odasındaki dolap takıldı.

Alya"anne bu dolapta neyin nesi acaba".

Özlem hanim"yani aldım kızım beyenmedinmi satıcı satarken bir şeylerden bahsetti ama bir şey anlamadım hemen aldım bende".

Alya"hmm iyiymiş tamam kıyafetlerini yerlestiririm"

Dedi ve odadan çıktı yaz tatilinde olduğu için arkadaşlarını o zluyordu ama en azından internet ve akıllı telefon diye bir şey vardı arkadaşlarıyla görüntülü filan konusabiliyordu neyse alya elini yüzünü yikadiktan sonra kahvaltıya oturdu......................................kahvaltısını iyi bir sekilde tikindi😂sonra sıkılmış olacak ki hemen gitti kitapligindan en sevdiği kaç kerede okusa yaşı bu kadar olsada hiç vaz geçmeyeceği hikayesini aldı 'Alice Harikalar Diyarinda'evet bu kitaptan hiç bir zaman vazgecmiyordu cooook seviyordu ve favori karakteri Alice'di sonra kitabi okurken alyanin gozune bir sey takildi annesinin yeni aldigi dolap kilitliydi yani kitlemislerdi alya da merakli oldugu icin kitabini birakti ve dolaba dogru ilerledi....

DEVAM EDECEKKKK SAKIN AYRILMAYIINN😉😊

SİHİRLİ DOLAP♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin