-6-

8 1 0
                                    

"Bunu söylemek zor ama seni öğrenmişler Alya"dedi sihirbaz.

Terara ekledi"eğer sen bizim Alya mıssan onların elinden lurtulur ve bizim yanimiza gelip savasirsin"dedi deli sihirbaz.

***

Deli sihirbz yerde bağdaş kurmuş öyle el sihirleriyle oynuyordu alyada ona bakıyordu çok geçmeden kap caldi.

"Aç kapiyi deli sihirbaz evde olduğunu biliyoruz"dedi adam kapının arkasından.

Sihirbaz kapiyi açmadan Alyanın eline kucuk bir çakı verdi ve onu giysisinin bir yerine saklamasını soyledi v Alya onayladı sonra kapiy ulaşıp kapiyi acti sihirbaz.

"Ne var adamım vay tek göz zayiflamissin ha"dedi omzuna vurarak.

"Of seninle uğraşamam ben,deli duyduğuma göre yanında bir kız varmış,aa bu yoksa omu"dedi Alya yi göstererek.

Alya ayağa kalktı ve konustu"evet o benim"dedi bu cesaretli atağına sasirdilar gelincikle ve kafalarini birbirine yandan dayayıp açılmış gozleriyle onlari izlediler.Daha sonra şövalyeler Alya nin kolundan tutup cekstirerek  götürdüler deli sihirbaz arkasından bagirdi"seni kurtaracağız ,erkak etme Alyaaa"dedi.

Sonra gözden kayboldular deli sihirbaz evde cirit atıyordu resmen bir oyana bir buyana gelincik onu izlemekten basi eoneu en sonunda konust"ama an deli sihirbaz yeter başım döndü"dedi.

"Yok yok böyle olmaz hadi ekibin yanina gidiyoruz"dedi te sohirbazsin evinden çıktılar.

***

Ve ekip masada oturuyordu ve kola içiyordu deli sihirbaz yine başa kurulmuştu ardından horoz konustu"eee navaz şimdi Alya da gitti bizim tek kurtulma ihtimalimiz he tavşan he sihirbaz napcaz"dedi.

Deli sihirbaz üzgün bir suratla önünde egiliyordu.Bişey demedi horozun dediklerine deli sihirbzin deli ligi tutmalydi o zaman daha iyi şeyler aklına geliyordu.Sonra iki küçük insanın birisi konuştu.

"Deli sohirbazsin sesi cikmiyorsa kesin aklında bişey vardir"dedi kardeşi ordan atıldı.

"Hayır deli sohirbazsin aklından bir şey geçiyor olmalı sesi cikmiyo cunku"dedi.

Ordan gelincik atildi"aptallar ikinizde aynısını dediniz zaten"dedi.

Bu biraz olsun deli sihirbazı güldürdü.

Bu sırada Alya:

"Hey bırakın beni sizi ahmaklar size diyorum"dedi.

Ama şövalyeler onu dinlemiyordu ardından arkadan bir kadın sesi geldi"bırakın bakalım"dedi.

Alya arkasını döndü karşında boyu kısa kafasında saçma sapan bir taç v gözünün biri kos kocaman di.

"Gel buraya bakiyon"dedi Alya böyle davranmasına şaşırdı ve yanina gitti.

"Merhaba tatlım ben bu şatonun kralicesiyim sen kimsin"dedi.

"B-ben ş-şey ben orda he kez in yaşındaydım ve bu adamlar gelip beni aldilar"dedi.

"Tamam sen yanıma gl bakım"dedi.

Bu sırada deli sihirbaz v kadim dostlari:

"Off hadi birşeyler yapalim"dedi tavşan.

"Bilmiyorum ki ne yapsak deli sihirbazda konusmuyo hic"dedi gelincik.

Öyle durdular durdular durdular sonra bir gülme sesi geldi ama kışın kendisi yoktu ardından deli sihirbzin karşısındaki masaya o oturdu Kartal bu kartal görünmez ve çok esnektir neyse sihirbaz onu gordu ve konustu"hey senin burda ne işin var"dedi.

"Aaa bu nasıl soru deli tabikide arkadaşlarımın yanina geldim"dedi.

"En sonunda sapkami almaya cakismistin"dedi sihirbz gulerek.

"Hadi ama onu unuttum bile bana yardımcınız düşer diye geldim"dedi.

"Peki"ded sihirbaz."sapkami unuttun yani"

"Tabikide unuttum"dedi ve sesini kısaltarak"hahah tabikide o şapka benim olacak hah"dedi.

Sonra yine sessizlik olustu ve deli sihirbaz ayaga fırladı ve işaret parmağını havaya kaldırarak konustu"buldum hadi toparlayın ondan yarım alamamız lazım"dedi ve toparalnip yurumeye basladikar.

Umarım begenmissinizdir dadlularimm.Evet evt yavaştan ALICE HARIKALAR DIYARINA kayiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİHİRLİ DOLAP♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin