(5)

7 1 0
                                    

Deli sihirbazin sözu uzerine Alya biraz bekledi ardından anlatmaya koyuldu.

***

Alya"ve sonrada Alice o büyük yaratığı öldürdü ve çılgın sapkacida kaç zamandır yapmak istediği dansını yapti"

Deli sihirbaz gözlerini açarak Alyayi dinliyordu ve ardından konuştu.

Deli s."neeee bu bizim hayatımıza cok benziyo sana şaşırtıcı bir şey soyliyim bende savaş bittiğinde dans edecegim."

Ikiside çok şaşırdı sonra biraz b akistilar ardından Alya konuştu.

Alya"deli sihirbaz birazcık bu geçen hayatınızı anlatirmisin mesela bu kızıl kralice nasıl biri."

Deli sihirbaz hiç düşünmeden anlatmaya başladı.

Deli s."şöyle oldu ben eskiden beyaz kraliçenin sihirbaziydim kasabadaki insanciklari eglendirirdim birgun yine eglence varken kizil kralice o bir yaratigiyla geldi ve ortaligi yerle bir etti ardindan beyaz kralicede olan ağsayı aldı ve tekrar yaratigiyla ortaligi yerle bir edip uzaklaştı ve giderken van baktı ve yarı sihirlerimi aldi ve gitti."

Bunları anlatırken deli sihirbazsin kapisi caldi ve hemen asagi inerek kapiyi acti gelen maymundu.

May."geliyorlar Alyayi öğrendiler galiba".

Deli s."ne nasıl şimdi s*ctik Alyayi onlara kaptiramayiz".

Alya aşağı indi ve neler olduğuna baktı ve bazı söylenenleri duydu.

Alya"noluya ya kim beni götürecek."Dedi ağlamaklı çıkan sesi ile.

Deli sihirbaz değişik bir şekilde arkasına donu ve merdivendeki Alya ya baktı ona nasıl söyleyecek bu şeyi an söylemek zorunda.

SİHİRLİ DOLAP♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin