Cousine Adası...
Balayımız Cousine Adası'nda olacak. Şimdiden çok heyecanlıyım.Bavullarımızı hazırladık.Her şeyimizi koyduk.Adada yalnız ve baş başa olacağız.Kim bilir belki ailemize yeni bir birey bile eklenebilir.Balayı için eksik malzemeleri almaya çıkmıştık.Onları aldık ve onları dabavula yerleştirdik.Yanımıza kıyafetlerimizi,mayolarımızı,havlularımızı,ayakkabılarımızı ve kişisel eşyalarımızı aldık.Ve artık balayı için hazırdık.Yarın yola çıkacağız .Lütfen bir aksilik çıkmasın diye içimden dua ediyordum.
Ertesi gün...
Sabah kalktık ve yola çıkacağımız için üstümüze rahat kıyafetler giydik. Yola çıktık. İlk önce arabayla limana gittik.Gemiye bindik sonra başka bir liman için yolculuğa çıktık. İki saat sonra diğer limana vardık ve ordan bir tekne satın alıp kendi adamıza karşı yola çıktık.Teknemiz çok güzeldi.Aşkımla devamı öpüşüyorduk.Aşkımız çok güzeldi. Adaya yaklaştık.Gerçekten de çok güzeldi.Kıyıya geldik ve teknemizi limana park ettik.Evimiz sessiz,sakin bir köşedeydi.Villaların olduğu yerlerdeydi.Ve evimiz denize sıfırdı.İki katlı ama çok büyüktü.Yanında havuzu da vardı.Evden içeri girdik. eşyalarımızı yerleştirmeye başlamıştık.Ve yarım saat sonra bütün işlerimiz bitti.Ve yatağa yattık azıcık dinlememiz gerekiyordu. Sonra dışarı çıkıp hem alışveriş yapacak hem de buraları gezip yerleri, güzel restaurantları, kafeleri öğrenecektik.Yatağa yattık birbirimize sarılarak uyuya kalmışız.
Akşam...
Arthur'la dışarı çıktık.Güzel mekanların yerlerini öğrendik.Cousine'i yavaş yavaş tanıyorduk.Evimize geldik ve çıplak denize girdik akşam.Deniz çok güzeldi.Hem de sıcaktı.Her şey çok güzeldi.Bu güzeliğin bitmesini hiç istemem ama elbet bir gün bitecek malesef.Denizden çıktık.Geceliklerimizi giyip yatağa yattık..(Gece yatakta olanlar...Ohuh uhuuu...)
Sabah kahvaltı hazırladık ve yedik.Dışarı gezmeye çıktık.Kafelerde oturup bir şeyler içtik. Ve sonra eve geldik.Denize girdik. Ve Arthur'la devamlı öpüşüp, sevişiyorduk.Birbirimizi çok seviyorduk çünkü... Akşama doğru duş aldım.Şuanlık her şey yolundaydı.Hiçbir aksilik yoktu.Öğlene doğru pizza siparişi verdik ve yarım saat sonra pizzamızı getirdiler.Sofra kurduk ve Arthur'la karşılıklı oturup pizzalarımızı yedik.
Bir kaç gün sonra...
Malesef ki gitme vaktimiz geldi. Bu balayı ne olursa olsun gerçekten çok güzeldi.Şimdi eve gitme vaktiydi.Çok güzel günlerdi.Bavullarımızı hazırladık.Ve yola çıktık.Teknemizle önce ki limana sonra evimize gideceğiz....
MALESEF...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz'a Dek Sevgilerle...
FantasiaBu yazdığım yazılar aşk için umudunu kaybetmiş iki kişinin tanışıp sonsuz aşkı başlatmasını anlatıyor daha fazlasını okuyarak öğrenin benim sonsuz takipçilerim ve okuyucularım...