6.Bölüm:Normal Hayat...

19 2 0
                                    

     Balayımız bitti ve evimize döndük.Normal hayatımız devam ediyordu.Hayat,aşk ve işi bir arada yürütüyorduk. Arthur'labirbirimizi çok seviyorduk hem de çok...Hayatımız günlük işlerle geçip gidiyordu işte.Normal hayatımız bundan ibaret.Telefon çalıyordu. Arayan annemdi ne yaptığımızı sormak için aramış.

       Akşam oldu. Arthur işten dönmüştü.Benim tatil iznim yarın bittiyor.O yüzden bugün işe gitmedim.Sofrayı hazırladım ve yemeğe. Arthur'un yüzünde bir mutsuzluk vardı.Ne oldu diye soramadım galiba işiyle ilgiliydi.Sonra dayanamayıp sordum.'Arthur ne oldu? Neden mutsuzsun ?' Dedim.Bana baktı.Sanki bana acıyordu.Sonra kısık bir sesle 'Yok bir şey hayatım.' Dedi.Şaşırmıştım onu ilk defa böyle görüyordum.Yüzü ağlamaklı gibiydi.Daha fazla da üstüne gitmek istemedim.Yattağımıza yattık.Ben kitap okudum. O arkasını döndü ve yattı.Şaşırdım hiç beni öpmeden yatmazdı.Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum ama anlayamıyordum.Sanki ağlıyordu.Evet evet ağlama sesi ve burun çekme sesi duyuyordum. Ses derinden geliyordu ama yakınımdaydı.Arthur'a çaktırmadan baktım. Evet, Arthur ağlıyordu.Ne oldu hala anlamıyordum.Her şeyi oluruna bıraktım ve kitabımı yanıma koyup yattım ve uyudum.

            Demin kalktım. Geç kaldığımı fark ettim ve yatağımdan fırladım.Biraz daha oyalanırsam işe geç kalacaktım.Üstümü giyip hemen yola koyuldum. Taksiye bindim.On beş dakika taksiyle yolculuk ettikten sonra iş yerine varmıştım.

               Akşam oldu.Eve geldiğimde çok yorulmuştum.Arthur yatmıştı bende yorgun olduğumdan buzdolabından bir şeyler ağızıma atıp yatağa gidip yattım ve uyudum.

Sonsuz'a Dek Sevgilerle...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin