4. BÖLÜM

106 19 0
                                    

Mavi' den

bilalhanci : Varım ama, bir ödülüm olacak mı ismini bulabilirsem. Mavi

Maviii_Rüyalar : eğer beni bulursan, yani ismimi bulursan sana merak ettiğin bir şeyi söyleyeceğim bordo.

Bu dediğimin mantıklı bid yanı yoktu cevap vermeden başka bir şey yazdım.

Maviii_Rüyalar : Ya da sen ne istersen, sana kalmış olsun ne dersin bordo.

bilalhanci : kabul eğer ismini bulursam, seninle buluşmak isterim mavi.

Ne, benimle buluşmak mı istedi o ? Olmaz olamaz, hayır ya ! Ama salaksın sen kızım sen dedin ne istersen o olsun diye. Kabul et kızım meydan okuyorum sana bordo.

Maviii_Rüyalar : kabul ama bulamazsan nolcak bordo ? Eğer bulamazsan bana bir itirafta buluncaksın. Anlaştık mı bordo ?

bilalhanci : Kabul Mavi !

Neee bu kadar çabuk mu kabul ediyor ? Neden yaa !? Madem öyle o zaman ilk ip ucunu verelim.

Maviii_Rüyalar : Kaf Dağı'nda bulunduğu söylenen masal kahramanıyım ben bordo.

bilalhanci : Masal mı ?

Bilemedi, aslında istediğim de buydu zaten bilememesi. Adım, adımı öğrenirse tanıyabilirdi belki.

Maviii_Rüyalarım : Değil, adım Masal değil bordo.

bilalhanci : Adını bilmiyorsam bile, çok yakında öğreneceğim Mavi.

Aslında şuan tek merak ettiğim şey hala beklediğim soruyu sormamış olmasıydı.

bilalhanci : Mavi, son konuşmamızda bana bahsettiğin şey yani denize baktığımı nasıl bildin ?

Maviii_Rüyalarım : bilmem, tahmin ettim. Desem inanır mısın ?

Evet şuan resmen çıkmaza girdim. Oralarda olduğumu söylesem. Kim inanır ki, ya da neden inanmasın ?

bilalhanci : Anti olarak beni takip ettiğini düşünmeye başladım.

Maviii_Rüyalarım : Hayır, seni takip etmedim. Bu arada sen sevgilinle ilgilensene. Neden bana yazıyorsun kıskanaçak şimdi. Sonra beni darlıyacak.

Bir dakika, şuan onu kıskandığımı sanabilirdi. Hayır, böyle olmaması gerekiyor. Benim hala ona Anti olduğumu sezdiremedim bile. Bir dakika ben ona artık antisi olmadığımı söylemiştim değil mi ? Salak kız, neden öyle bir şey söylersin ? Bu saçmalık !

bilalhanci : Beni mi kıskandın sen ? Hem de bir antim olarak. Bak ne dicem sen benim antim olduğuna emrin misin Mavi ?

Al işte, şimdi cevap ver bakalım. Ne deyeceksin, ben senin antinim ama seni biraz kıskandım mı ? Gerizekalı ne vardı, içinde tutaydın söylemek istediklerini.

Maviii_Rüyalarım : Hayır, kıskanmadım sadece antisi olduğum biri için bunalmak istemiyorum Bordo. Hepsi bu sadece.

Evet, kıskanmıyorum. Çünkü gerek yok, öyle değil mi ? Bir anti niye antisi olduğu kişiyi kıskanırdı ki, bu saçmalık olmaz mıydı ?

bilalhanci : doğru söyledin Mavi SAÇMALIK olurdu. Ama sen ilk konuşmamızda artık antin değilim demiştin.

Ve yine haklı isyan doru söyledin bordo. Öyle demiştim evet.

Maviii_Rüyalarım : Doğru ama fark ettiysen artık eskisi kadar antin değilim demiştim bordo. Sana sevgilinle mutluluklar dilerim.

bilalhanci : ...






Yeni bölüm sizlerle. Umarım beğenirsiniz, ben pek ısınamadım bölüme ama. Olsun, yorum ve votelerinizi bekliyorum. Desteklerinizi bekliyorum canlarım.


ANTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin