2. BÖLÜM

179 22 8
                                    

M.m de Mavi_Hayaller var.

Bilal'den

Bütün deliler beni bulur zaten. Bir de bu antim eksikti. Bugün bana onca kişi yazmışken ben neden ona cevap verdim. Hayır neyin peşinde olduğuda belli değildi. Önce yazıyor,sonra görüldü yapıyor. Resmen saçmalığın daniskasının daniskası.

Fatih, Atakan ve Burak birlikte takılıyorlardı bugün. Bense hasta gibiydim biraz. Ve zaten Trabzon'daydım. Ailemi görmeye geldim. Şaka maka acaba o kız kimdi ? Anladığım tek bir şey vardı. Önceden benim fanımdı demek ki. Ya da beni daha önceden tanıyan birisi. Peki neden böyle düşünüyordu ? Kafam iyice bulanıklaştı biraz yürümekte fayda vardı belki. Sahil, deniz tüm yorgunluğumu bitkinliğimi alır benden. Sahile geldiğim de bir banka oturdum yeni bir bildirim sesi geldi. Bidirimi açtığımda yine ondan gelmişti.

Mavi_Hayaller : Şuan sana tek bir şey söyleyeceğim. Bordo Mavi'ye sadece kirlilik yapar. Oysa ki mavi gökyüzüdür, mesela şuanda baktığın o deniz. Ben mavimi bordoyla kirletemem bordo.

Bu ne şimdi, neden böyle yazardı bir insan. Beni bordo yerine mi koymuştu. Belki de beni sevmemesinin nedeni buydu. Ben onun bordosu olamazdım ki hiç.

bilalhanci : Anlıyamıyorum seni. Önce beni sevmediğini söylüyorsun, sonra da bordo diyorsun. Kimsin sen ? Adın ne ? Ve bana anti olmanın sebebi ne ?

Bence yazdıklarım mantıklıydı. Bana göre en azından bu soruların cevabını merak ediyordum. Evet. Ama gelecek cevaba hazır mıydım ? Bilmiyorum.

Mavi_Hayallerim : Kişisel bir şey belki. Bilmiyorum, tek bildiğim sana uyuz olmak istediğim ya da öyle sanıyorum. Kararlıyım ama, tek bir şeye antin olmak istiyorum.

Bu ne şimdi ? Oyun mu istiyorsun ? Oynayalım bakalım. Sen başlattın oyunu ben bitireceğim.

bilalhanci : seni anlamıyorum. Mavi seni hiç anlamıyorum kafamı karıştırıyorsun. Mavi

Anında cevap geldi.

Mavi_Hayaller : Anlayacaksın bir gün beni. Bordo.

O zaman, oyunu sonuna kadar oynarız bizde. Mavi, seni çözdüğüm gün bittireceğim. Tüm bu oyunu Mavi.






Aklıma pek bir şey gelmedi bölüm kısa olduysa üzgünüm. Özür dilerim. Yeni bölüm ve kapakla ilgili gmrüşlerinizi belkiyorum. Sizleri seviyorum. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

ANTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin