Mavi'den
Maviii_Rüyalarım : Hayır! Google amcadan yardım falan alamazsın! Bu hileye girer! Ve sayılmaz!!
bilalhanci : Tamam bakmayacağım takmin ediyorum. Senin adın Peri mi ?
Maviii_Rüyalarım : Tabii, Peri hıhı! Dudu Peri, Betüş, Eda hangisi ?
bilalhanci : Dalga geçme, anladım ismin Peri değil. Belki de ismin Melek olamaz mı ?
Maviii_Rüyalarım : Melek ? Yok şeytan, ya da iyi mi ? Kötü mü ? Neyse şaka bir yana o da değil.
Maviii_Rüyalarım : Bak ne dicem video çeksene sen. Ekibini falan topla, bak videonun adıda 'BİLAL HANCI'NIN PEŞİNDEKİ BU ESRARENGİZ KIZ KİM ? BÖLÜM 1' falan tam sizlik. Ne dersin bordo ?
bilalhanci : Sen niye youtuberları küçük görüp duruyorsun? Sinirlerimi bozuyor bu tavrın, ve iznin olursa sevgilimle konuşacağım mavi ha ne dersin,sen de bu zaman zarfında biraz düşün ha?
Maviii_Rüyalarım : Hayır! Youtuberları küçük gördüğüm falan yok. Ayrıca ne poh yersen ye ! Git ve sevgilinin mesaj kısmını boş bırakma yazık! Hazır mesaj atmışken sinemaya falan götür! Onunla vakit geçir !
Sahi niye bu kadar şey etmiştim. Bana ne ki ondan, hem zaten bir antiyim ben. Kıskanmıyordum yani. Kıskanamazdım,Antisiyim ben onun. Bir anti niye kıskansın, sevmediği ya da antisi olduğu kişiyi ? Dimi ama, saçmalık olurdu bu. Büyük saçmalık.
bilalhanci : Aynen, onunla vakit geçirmeliyim o video işini sonra konuşuruz unuttum sanma sakın.
Maviii_Rüyalarım : UNUTMA SAKIN!
Cidden fazla ileri gitmiş olabilirdim. Bunu cidden yapmış olabilirdim. Ya da çoktan yapmıştım. Kahretsin,yine aynı şeyi yapmıştım. Ve o kendi mavisinin yanına gitti. Ne sandın, sen naparsan yap seninle konuşacağını mı ? Sen her seferinde ileri gittiğinde, onun seni hep alttan alacağını mı ?
Sahiden ben neden onu bu kadar önemsiyordum?Daha 1 ay öncesine kadar ondan nefret ediyordum gerçi şimdi de ona karşı bir sinirim vardı.Ama yakın zamanlarda ona karşı az da olsa yumuşamış gibiydim. Anti'siyim ben onun Anti.Beynim böyle dese de kalbim kendini kandırıyorsun diyordu. Hayır mavi bordo'dan hoşlanmamalısın,hoşlanamazsın . Olamazsın, Artık çok geçti.Ne olacaksa olacaktı bu saniyeden sonra.
Peki, gerçekten bir anti miydim? Bence artık eskisi kadar değildim. Olamıyordum,onunla konuştuğumdan beri eskisi gibi anti olamıyorum. Sanırım, kanım ısınmıştı ona. Peki şuan sevgilisinin yanında olma düşüncesi, neden beni ilgilendiriyordu?. O artık benim umrumda değil yazmayacağım bir daha. Hayır! Bir daha o deliliği yapmayacaktım.
1 hafta sonra
Tam 1 haftadır yazmıyordum ve bu onun dikkatini çekmiyordu. Merak eder bir insan. Tamam aslında, onu vine zamanından beri tanıyordum ve her videosu önüme çıktığında kendimi durduramıyordum ve azcık ta olsa izlerdim . Evet ona antisi olduğumu söylemiştim ama artık eskisi kadar olduğumu sanmıyordum. Antisi olduğumu söyledim.Sevgilisi olması nedense beni az da olsa üzüyordu,üzse bile hiç çaktırmadım. Ama artık böyle olmaması lazımdı.Kalbim sızlıyordu ama sebebini bilmiyordum.
Onu 1 hafta önce kendi ellerimle o Betül denen o kadına teslim etmiştim. Kafaları, severdim hem de çok. Ama onları izlememin tek nedeni Bilal'di ve onu sevmediğimi her seferinde belirtmiştim. Oysa onla konuşurken bile değişik hissediyordum biraz da olsa. Ona ismimi söylemedim, çünkü korktum. Çok korktum.
Şimdi ise bana nispet yaparmış gibi her gün sevgiliyle instagram hikayesi atıyordu. Sanki onu kıskandığımı hissediyormuşcasına. Ona söylemek istediğim bir çok şey vardı ama daha zamanı değildi. Ona bordoyu sevmediğimi söylemiştim bordonun maviyi kirlettiğini. Oysa bordo ve mavi en çok yakıştırdığım iki renkti.Ben mavi o ise bordo.Ama oyunu sürdürmeliydim,sürdürecektim.
Maviii_Rüyalarım : Anti'nde olsam sonuçta seni kırdım özür dilerim istersen bir daha yazıp rahatsız etmem.Ne de olsa anti'nim.
Cevap gelir miydi ? Bilmiyorum, tek bildiğim eğer yazma derse,yazmamamı isterse öleceğimdi. Ağlamaktan krize gireceğimdi derken bildirim gelmişti zor da olsa telefonun bakmaya başarmıştım bilal'den mesaj gelmişti.
bilalhanci : Git...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTİ
FanfictionYine bir Bilal Hancı hikayesi ile karşınızdayım. Bu hikayeye dair bir şey söyleyemem okudukca anlarsınız. Büyük lokma ye, büyük SÖZ etme... Kapak tasarımı : @Prenses_Yakamoz