<GIDEON'S POV>
I cant really forget about it Jenie. I can't. I WAS CRUSHED. I really really like her na. She can be more than a bestfriend to me. She understands me. She listens to me.
LILIGAWAN KO NA SANA EH.
Pinapa-obvious ko na ung feelings ko para sakanya. Akala ko may gusto din siya saken because they way we look at each other na parang THERE'S A SPARK. And nung hinahawakan ko siya. That's a sign care. And I know she knows that.
Sinabi ko lang naman na si Auburn kasi I was shy pa to tell the truth.
GUSTO KO NG UMIYAK. BUT YE IM A GUY. I HIDE MY FEELINGS. AND MAYBE I SHOULD THROW IT TOO NALANG.
-------------------------
<JENIE'S POV>
After sa park we decided to eat back to the Ultramega Mall.
While we were walking at the streets. Woah. Gentleman si Mr. Gideon Ojeda ahh. Binigay nya yung varsity jacket niya saken. Bango ahh infairness.
Then he would let me go first parati. And he would go last.
So we went there nga to eat. Treat daw ni Chris. Aba aba rech ked aye.
Seats: Erich
_______
Gideon | | Chris
_______
Jenie
Habang kumakain kami ng double cheeseburger, tinangal ni Gideon yung eyeglasses niya. Yes he does have eyeglasses.
Natutula ako as in wide eyes open. Then he noticed me staring. I cant stop really kaya I told him the truth.
"Ang ganda naman pala ng mata mo eh"
Omg too much compliment. Nakakahiya. Pero like seyoso. It's like. The world stops infront of me.
"Thank you"
Hahahahaha ohmygash.
Kumakain nanaman kami nung may napansin nanaman ako sakanya. Seriously Erich why are you not seeing this happenings. I noticed na Gidy is putting his shirt up. WtAbs. He gots abs. Tas sabay sabi niyang
"Ang init guys"
Is he trying to seduce me or what? ang lamig lamig kaya. This mall is too fab to be that warm but he surely made it hot tho. Hahaha. Grabe.
Pagkatapos naming kumain, we decided to walk around the mall. And then suddenly nilalapitan niya nanaman ako ang as we're walking, nasa waists ko nanaman yung mga kamay niya. Kilig mats
Nacoconcious na ko grabe. I wanna try not being too close to him. Pero i dont want to be rude naman sakanya so, go with the flow nalang.
Ganito na ba talaga kami kaclose or kacomportable na he would care for me na?
Very gentle and safe I felt the whole time. Tight though
As the fun day end. We all called our drivers to pick us up. Yes, kami lang nila Chris, Gidz, Erich at ako may driver. Meron dib si kayla muh friend but ye let us exclude her kasi maaga siya umuwi.
On the way home. I can't stop thinking about this day.
Ang saya. Super. All fun. Except lang dun talaga sa realtalk. I maybe assumed to much. Today I realised na he really makes me feel special. And grabe ambait niya.
Gideon please stop being so dreamy. Iiyak na ko. When I got home, I was over thinking everything we could just be when we'll be together.
I feel so broken. THE FEELING NA THERE COULD BE AN "US".
Ano pa kaya purpose neto? if di niya rin pala ako gusto? ang saket. No exceptions talaga ang pagmamahal. Gusto kong umiyak over a guy. Sana never niya akong mabuking na I like him. Ayy wait maybe nga dapat ko rin aminin but ye.
Love can wait.
NEXT CHAPTER. DO THEY LOVE EACH OTHER BACK? ABANGAN..
BINABASA MO ANG
Love Back
ChickLitTotoo ba talaga ung so-called "LOVE"? And what if he doesn't like or love me back diba. Ano pa kaya yung purpose kung bat kailangan nateng lahat itong maranasan? Well, kaexcite naman pala ng love eh. We'll never know when or who and how. It just sur...