BÖLÜM 1

85 7 5
                                    

Asel anlatımıyla:

NUHUN GEMİSİ

Ozan: En az kendim kadar sevdiğim dostlarım sizin bu kardeşiniz varya bu kardeşiniz ilerde büyük adam olacak.

Baha: Yine ne haltlar yedin lan! Başımıza iş açmada
Fırat: Boş yapma Ozan ne var yine.
Didar : Ne yükleniyorsunuz benim Junior Cem Yılmaz'ıma.
Ecmel: Kanka sen hep uzay boşluğuna yolluyorsun bunun götünü.
Ozan: Üf üf buralar buram buram nankörlük kokmuş bee ne zaman saçma sapan iş yaptım bende böyle konuşuyorsunuz yazıklar olsun size. Didar bebeğim hariç ❤️

Baha: Ne zaman mı lan daha bu dönem sınavı iptal edicem dedin gittin müdüre 'Baha soruları çaldı hocam ' dedin zor kurtardık götü.
Ozan: Sınav iptal oldu mu oldu kanka sen ona bak. Lütfen sonuçla ilgilenelim. Rica ediyorum.

Didar: kdozmzoaöspöxlx lan ya geçen sene deodorant sıkıp çakmak yakmıştı. Kimyacı üstüne gelince sosyal deney demişti dkdkdk Salak sosyal deney ney djpsmdpsödp. Senin yüzünden disipline gitmiştik.
Ecmel : Ya geçen sene turnuvalarda 11-A yerine 12-A tarafına götürmüştü şıllıklar saç bırakmamıştı kafamızda.
Didar: The balm dan aldığım aydınlatıcıyı öteki tarafta nasıl nurlu olunuyor diye tüm yüzüne sürmüştü lan daha ne yapsın.
Baha: Ulan yapmadığın halt kalmamış.

Ozan: Hadi Ecmel ' in beni satmasına alışkınım da sende mi be Didar. Kalbimin odacıkları darmadağınık oldu şimdi. Beynimin loblarını birbirine küstürdün.
Fırat : Artık söylecek misin?
Ozan: Sabret sabrına ekmek bandığım söyleceğim çift kaşarlılarımı bekliyorum.

Ozan'ın, Aren ve bana yaptığı betimlemeye kahkaha attım. Her gün farklı bir sıfat buluyordu bize hayal gücü ayakta alkışlanacak cinstendi.

"Neye gülüyorsun sen." Diye yanımda bitti canım(!) ikizim.
"Sömürdüğün kızdan vakit bulup telefonuna bakarsan bizim salakların konuşmalarına güldüğümü anlarsın."

Ah bizim salaklar...
Biz 7 kişiydik. Böyle geldik böyle de gidecek gibi. Kendimi bildim bileli bu grubun içindeydim. Ben kim miyim Ben Asel Somtaş 17 yaşında bir kızım. Bir de yakışıklı, çapkın ve Şubat 30 çeker dercesine kıskanç bir insan kendileri Aren Somtaş olur. Evet ikimizde aynı arkadaş grubu içerisindeyiz. Bunun avantajları olduğu kadar dezavantajları da çoktu.
Grup demişken. Aslında grup demek çok basit kalır. Çünkü biz beraber 10 seneyi devirmiştik. Bir arkadaş grubundan ziyade bir aile olmuştuk. Mesela Didar bizim annemizdir. Anaç ruhu yüzünden her zaman arkamızı toplayan olmuştur. O narin yapısıyla bizi korumak istemiştir. Ozan ailenin arsız çocuğu. Evet arsız. Bir insan başına o kadar dert açıp hiç mi uslanmaz ya. Uslanmıyor işte. Ama bunun yanı sıra her zaman gülen , güldürenidir. Espriler her zaman kalitelidir. Tamam belki arada.
Baha resmen aile babası. Aklı başında olan tek insandır. Beynimizdir. Her şeyi düzene sokar mantığyla bize yön verir , yönlendirir. Ecmel ilk insan zamanında doğsa kesinlikle zeka kelimesinin tanımı olarak doğmuş olurdu. Fizikte Einstein'a kafa tutmak için doğmuş resmen. O bizim zeka küpümüz en uyanık ama bir o kadar da çocuk ruhlu olanımızdır. Ve Fırat grubun soğuk nevalesi aynı zaman da ağır abisi. O hep böyledi bir sebep yüzünden değil. Gülümseyi değerli görür çok gülmezdi. Ne kadar zıt olsalarda en çok Ozan ile anlaşırdı.
Benim küçük ailem onla-
"Lan kimi düşünüyon sen kaç saattir. Duvara mı konuşuyorum ben " Diye kafama vurdu Aren.
Sinirle bende onun kafasına vurdum ve konuşmaya başladım.
" Kimseyi düşünmüyorum ayrıca bir daha vurmaya kalkışırsan rehberindeki bütün kızları erkek isimleriyle kayderim sulanacak kız bulamazsın haberin olsun . " Ah bu tehdit her zaman çözümdür.
"İkiiiz bu kadar zalim olamazsın. Kızların her zerresine aşık olan bir canlıya buna yapamazsın. " Dedi ve çapkın çapkın güldü.
" Neyse seninle uğraşamam. Ne diyodun?" Dedim ve tek kaşımı kaldırdım.
"Ozan grubun ebesini belledi cevap ver artık şuna yaa." Dedi.
Telefonumu açtım ve biriken mesajları okumaya başladım.

Bir Arkadaşa Bakıp Çıkacaktık!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin