Eveeetttt yeni bölüm geldiiii dmbdmdbddm
@modbirdangel e ithafen söndmdbdmsDidar anlatımıyla:
Okul kapandıktan 1 hafta sonra...
"Anneee lütfen bak bizim çocuklar hep olacak. Hem Ozan'ın babasını oteli yabancı değil ki. Tanıyorsun Selim amcayı." Diyerek anneme yalvarıyordum. Fakat inatla annem izin vermiyordu.
"Didar lütfen bak bensiz tatil geçirmeni istemiyorum." Aslında bir yerde haklıydı. Babam yoktu sonuçta. Fazla trajedik bir olay değil. Babam ben küçük yaşta bizi terk etmiş. Annemin aile şirketi olduğu için maddi açıdan zorluk asla çektirmedi. Ama manevi açıdan ne kadar çabalarsa çabalasın bir yerde hep eksik kalıyordu. Sürekli koruma için güdüsü ile büyümüştüm. O yüzdendi anaç tavrım.
Annem'i daha fazla ikna edemeyeceğimi anladım ve pes ederek odama çıktı. Üzülmüştüm içimde bir burukluk olmuştu. Çünkü bizim beraber yapacağımız ilk tatildi ki bu fırsatı kaçırmak istemiyordum
Ayrıca o salaklar kesin başlarını belaya sokacaklardı. E ben olmazsam kim toplayacak arkalarını diye düşünmeden de edemedim. Kendimi düşüncelere daha fazla boğmadan kitap okumaya başladım. Tam kitap okuyacakken telefonuma gelen bildirimlere bir yenisi eklendi ve okumaya başladım.Nuhun Gemisi
Ozan: Lan tavuk kümeslerim izin aldınız değil mi?
Fırat : Ulan boş akbil eğer bir kez daha herhangi bir hayvan ile bize hitap edersen seni ettiğin hayvan ile çiftleştiririm.Ozan: Fırat hayatım senin özel günün geçen hafta bitmedi mi bu agresiflik neyin nesi ?
Ozan: Ayrıca gözümden kaçmadı ben ne zaman mesaj atsam ilk sen cevap veriyorsun biliyorum bana aşıksın yakışıklı.Fırat : Lan ibne mesaj atmadan önce 50 defa arıyorsun girmezsem de girene kadar arıyorsun girmemek ne mümkün.
Ozan: Bebeğim neden özelimizi döküyorsun buralara.Fırat: Özelinle bütünleştiririm seni.
Ozan: Sert erkek,en sevdiğim...
Ozan: Ya bu grupta bir Fırat bebeğimle ben mi varım acaba ?!?Asel: Ozansuyum,Aren ve bende geliyoruz.
Ozan: İşte bu yüzden sen ballı ırmağımsın sen beni umursayan tek insansın...Aren: Biz değil ben geliyorum Asel bir yere gelmiyor.
Ozan: Ne diyorsun sen güncellenmiş Nuri Alçom.
Baha: Harbi ne diyon oğlum.
Aren: Asel ; şort, etek , elbise , mini tulum, mayo, bikini, mayokini giyeceği hiçbir yere
G İ D E M E Z!Baha: Ağır saçmalıyorsun. Sen ne zamandır bu kadar sığ düşünceli oldun?
Aren: Sığ düşünceli filan değilim kıskanıyorum arkadaşım ikizimi,kıskanıyorum.
Fırat: Burda kaç adamız herhangi bir yavşağa izin verir miyiz. Saçamlama.Asel: Lan Aren eğer ben o tatile gidemezsem sende gidemezsin. Gıybetor Melike'ye mesaj atarım 'Aren erkeklerden hoşlanıyormuş.'derim son sene yanına tek bir dişi sinek yaklaşmaz ona göre.
Ozan: Asel için 1 dakikalık sayı duruşu!
Ecmel : Evet kimiler geliyor ?
Baha: Hepimiz?
Siz: Ben hariç.Ozan: Şuan kanatlarımdan biri kırıldı nasıl gelemezsin. Sen olmazsan beni bu karınca yiyenlerden kim koruyacak. Ayrıca niye gelmiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Arkadaşa Bakıp Çıkacaktık!!
Teen FictionAçıklamayı siz yapın zmbsmdbsm. 7 kişilik bir arkadaş grubu. Uzun yıllardır birbirlerini tanıyorlar. YKS sınavı için heyecanlanan lise son sınıfı öğrencileri. Can sıkıntısından dolayı yazılmış bir kitaptır. Amaç eğlenmek.