İlk İş Günü[Bölüm 4]

21 1 0
                                    

'Huhh.Bu Ne Rüzgardı Öyle.Hava Biraz Seğiriyordu Etrafı Sonra Vuuuu.Sonra Diniyor.Bir Güneş Vuruyor.5 Saniye Sonrası Bulut Çöküyor.Bu Sürekli Kısır Döngüye Girmiş Durumda.Her Nedense Benimde Bilmediğim Bir Şey Mi Vardı Bu İlçede.Her Zaman Sıcak Dedikleri Bir Rüzgar Geçmediği Dedikleri Yerde Şuan Çok Soğuk Gibiydi.Uyandığımda Saat7-8 Gibiydi.1 Saat Sonra İşe Başlıcaktım.Her Ne Kadar Küçükde Olsam Biraz.Bub Beni Etkilemez ve Hatta Gururlandırırdı.Kıyafetimi Giydim Ve Dükkana Girdim.Oooo Lar Çekildi Ve Hoşgeldin Yeni Mekanına Diye Bağırmıştılar.Kulağımı Pert Etmişlerdi.7 Kişi Çalışıyormuş.2 Sini Tanıyorum Zaten Sadece.Funtime Foxy Ve Nightmare Bonnie.Ya Diğerleri Kimdi?Şimdi Tanışma Vakti Gelmişti.Hadi Tanışalım O Zaman.

-Merhaba Ben Freddy.Sizler Kimsiniz?

'Hepsi Sırayla Kendini Tanıtmaya Başlamıştı.

-Ben Jay Jay.Tanıştığıma Memnun Oldum.

-Ben Lefty.Tanıştığıma Memnun Oldum Tatlı Ayıcık.

-Rockstar Freddy.Hoşgeldin Adaşım ;)

-Ben Ballora.Tanıştığıma Memnun Oldum.

-Ben Nightmare Freddy.Hoşgeldin 2.Adaşım ;)

Funtime Foxy:

-Beni Zaten Tanıyosun Kardeşim

Nightmare Bonnie:

-Eh Benide Yani

'Hepsiyle El Sıkıştıktan Sonra Patronun Odasına Doğru Gidiyordum.Biraz Heyecanlıydım.Odaya Girdiğimde Arkası Bana Dönük şekilde

-Hoşgeldin Freddy Fazbear

Ben de

-Beni Nereden Tanıyorsunuz,Dedim.Çok Salakçaydı Bu.

'Hmm Bilmem.Tanıyorum İşte.Bu Arada Merhaba Ben Balloon Boy.Tanıştığıma Memnun Oldum.Aslında Yalan Söylemek İstemeyip Tanıştığıma Memnun Olmadım Pek Demek İsterdim Ama

-Tanıştığıma Memnun Oldum Balloon Boy.

Cidden Bu Şekille Nasıl Patron Olmuş Şaşırdım.Bana Verilen Görev Galiba Sahne Önü Garsonluk Ve Mekaniklere Bakmak Olucak.İşe Koyulayayım Biraz.Öğlen Olucak Yani.Biliyosunuz.Burada En Çok Pizza Yenir.O Kadar Önemlidir ke PizzKır Diye Bir Şey Var.Maaşım Galiba 185 Faz Coin 20 Chipper Dı.Güzilll.Müşteriler Gelmeye Başladı.Ve Çocuklarda.Bunlar Beni Yorar Be.Cidden Şuna Lütfen Koşma.Yok Buna Koşma.Her Gelene Hoşgeldiniz Efendim.Sandalyelerini Geri Çekip Sonra Tam Otururken İtmek.Aman Efendim Neler İstersiniz?Sormalar.Hmm Başka Çoçuğunuza Sahip Çıkın.Lütfen Yere Bir Şey Dökmeyelim.Efendim Kasa Az Arkada.Tuvalet Tam Çaprazda İlerleyin 2 ye Bölünüyor.Bakarsanız Resimlerden Anlaşır.Efendim Burası Lokanta Başka Yere Geldiniz.Çok Yorucu Gerçekten.Bir An Önce Bitmesini İstiyorum ki Bitmek Üzereydi.Ballora Çok Hızlı Yapıyordu.Cidden Hızına Yetişmek Çok Zor.Saat 21 de Doğru Gelirken Herkes Yorulmuştu VE Pizzalarını Yiyorlardı.Onlarla Sohbet Eğlenceliydi.

Balloon Boy Yanımıza Gelmişti.

-Nasılsınız Çocuklar?

Çocuklar Mı?Kendisini Tanımıyor muydu Bu Adam.Sırıtmamak İçin Kendimi Zor Tuttum.Diğerleride Benim Gibiydi Bazıları Ve Jay Jay Dayanamadı.

Efendim Patcuk.Kahkayı Bastı Sonra.Balloon Boy Bunu Aldırmadı ki Ve Herkes te Gülmeyince Oda Susmak Kaldı.Ya Yetiştirin Bugünde Yatalım Evde.Cidden Aklıma Bir Şey Takıldı.Şimdi Patronda Kapanmasını İstiyorsa Akşam.Neden Kapanmıyordu.Neden Kapatılmıyordu.Bunu Sormak Lazımdı.Dükkanı Kapatmak Üzereydik.Eğer 2 Dakika İçerisinde Kapatamassak Eğer Burada Uyuya Kalacaktık.Son 30 Saniyeydi. Kapılar Kitleniyordu.Son 5 

Dööörtt

Üççççç

Kapatıldı.Evet Yetişmişti.Herkes Bunu Kutlarken Bende Ballora Yı Yanıma Çağırdım.

-Ballora Bakar mısın?

Ballora

-Efendim Freddy

Ben ise

-Bugün İyiydin de Sen Galiba Buranın En Eski Elemanlarındansın Galiba.

Ballora

-Evet.Ne Vardı?

Ben

-Aklıma Bir Şey Takıldı.Şimdi Biz Bu Dükkanı 2 Dakika da Kapatmamız Gerekiyor.Patron Kapatmak İstiyor Ve Bizde.Eee Neden Bu Kadar Kısa Süre Veriyor Patron Bize?

Ballora İlk Başta Sırıttı.Sonra Soruyu Yanıtladı.

-Şapşal Bunlar Uyumak İçin Eve Gitmiyorlar.Sırf Oyun İçin.Bu Yüzden,Diyince Bende Az Olsun Sırıttım.Ama Eminim ki Başka Bir Şey Vardı.Neyse Uyulmaya Koyulmuştum.Üstümü Değiştirdim Ve Yattım.MERHABA FREDDY HA HA HA


Bir Yaşam Hikayesi [Freddy nin Gözünden FNaF Dünyası]Where stories live. Discover now