2 Kat Daha Sinirli (Part 6]

15 1 0
                                    

Kendime Geldiğimde Neresi Olduğunu Bilmiyordum. Yanımda Balloora Ve Jay Jay Vardı.Hemen Jay Jay e Dönüp Sordum.

-Ne Oldu Bize?

Jay Jay de

-Bilmiyorum Ama Yerde Bir Kağıt Gördüm.Sana Tamamını Okuyayım İstersen.

Bende Evet Anlamında Başımı Aşşağı Yukarı Oynatınca Başladı.

-Yeni Sözleşme

Her Gece Bilerek Yorgunluk İlacı İçirilicek.Bu Görev Yeni İşe Alınan Bay ın Olucak.

Makine leri Kontrol Eden Bay Eğer Bir Makina ya Salata Verirse Ve ya Bir Zarar Verirse İşten Çıkartılacaktır.

Güvenlik İşini Aksatırsa İşten Atılacaktır

Makinaları Kontrol Eden Adam Zarar Vermediği Sürece Makinaları Kullanabilir.

Bunları Okuduktan Sonra Aklım Durdu.Ve

-O Zaman Yeni Gelen Makina ları Kontrol Eden Adam Mı Bize Böyle Yaptı.

Jay Jay Bekle dedi.Dahası Var.Bende Tamam İşareti Yaptıktan Sonra Devam Etti.

Aktifler Listesi

-Night 1 : Jay Jay And Freddy 

Night 2:Balloora,Jay Jay And Freddy

Night 3:

Derken Bi An Durdu.Jay Jay in Gözleri İyice Morlaştı Ve Karanlıkta Baya Parlamıştı.Galiba Aktif Olmuştu.İlerledi Biraz.Kameralar Vardı.Galiba Aktifti. Ve Duvarda Garip Yazılar Var.IT'S ME! Ne Demek İstiyordu.Bu Mekan Neresi? Hiçbir Fikrim Bile Yokken Kafam Kendi Kendine Dönmeye Başladı.Kameraya Zorunlu Şekilde Bakıyordum.Şimdi Yine Normale Döndüm.Etrafta Survive The 6 A.m.Herkes Uyuyordu.Yani Ballora.Aslında Yürümeye Çalışıyorum.Ama Hareket Edemiyordum.Saat 4 Dü Jay Jay Hello Dedi.Çok Gürültülüydü.Ama Kimse Duymamış Gibi Gözleri Kapalıydı.Galiba Adam Kapıyı Kapattı.Çünkü Sesi Geldi.Bi An Ha ha ha Dedim Kendi Kendime.Ve Hareket Etmeye Başladım.Nereye Gidiyordum? Ne Oluyordu Bize.Hemen Bitsin Rüya Bu.Kendime Rüya ya İnandırmak İsterdim Ama Olmuyordu.Saat 5ti. Jay Jay Bu Sefer Benim Bulunduğum Koridordan Geçti.Seslenmek İstedim Ama Ha Ha Ha Dan Başka Bir Şey Diyemiyordum.Ne Oldu Bize?İnanamıyorum.Ve Ne Oldu da Bizi Biri Bizi Buraya Getirdi Derken Bi Anda Çan Sesi Çalmıştı.Ve Bi An Gözlerim Kapandı.


2 SAAT SONRA

Günaydın Yeni Gün!Günaydın!Ne Kadar Güzel Bir Gün.Keşke Her Zaman Böyle Olsa.Yalnız Bi Dakka Saat Kaç?Saat8 Olmuş.Ben Konuşabiliyorum.Evet Evet.Konuşabiliyorum.Bunu Hemen Jay Jay e Söylemem Lazım.Dükkana Girdiğimde Makinaları Temizliyordu O Yeni Gelen Adam.Balloon Boy Geldi.Merhaba Freddy dEDİKTEN sONRA

-Tanıştırayım.Bu Mor Kıyafetli Yeni Çalışanımız Iıı İsmini Söylemeyeyim.Çünkü Kendisi İstemez.Sen Ona Mor Adam De Sana Bakar,Dedi.Bende Onayladıktan Sonra Jay Jay i Aradım.Jay Jayy!!

-Efendim?

-Buraya Gel Kulağına Bir Şey Fısıldıcam!Oda Tamam Diyince Kulağına Söylemeye Başladım.

-Dün Gece Kağıtları Nereye Koydun?Bana Şaşırarak Baktı.

-Ne Kağıdı Freddy.Kendine Gel.

-Yha Dün Akşam Hatırlamıyor musun?Ballora Yanımızdaydı Ama Gözleri Kapalıydı.Hatta Sen Bilmediğim Bir Mekanda Gözlerin Güneş Gibi Mor Renkte Parladı.

Jay Jay Hatırlamıyorum Diyince Üzüldüm.Ama Ben Kağıtta Yazanlarıda Hatırlamıyordum ki?Ne Yazıyo du Ya.Her Neyse İşime Devam Edeyim Dedikten Sonra Akşam a Kadar Çalıştık.Mor Adam Hep Çocuklara Makinaları Elletiriyodu.Öldürmeye mi Çalışıyor Bu Adam.Her Neyse Gece Oldu.2 Dk De Bitirmemiz Lazımdı Ama Yine Yetiştiremedik.Ballora Hemen Bize Pizza Yaptı Ve Güzelce Yedik.Güvenlik Adam İçeri Girmişti.Funtime Foxy

-Hoşgeldin Dostum.Adam Sırıttı.AMA Cevap Vermemişti.Ve Nightmare Bonnie Bağırcakken Bi Anda Herkes Durduruldu.DAHA 2. GÜN FREDDY


                                                       DEVAMI 7.BÖLÜMDE


Bir Yaşam Hikayesi [Freddy nin Gözünden FNaF Dünyası]Where stories live. Discover now