2 İşci (Part 5)

16 1 0
                                    


Hmm.Sabah Kalktığımda Daha Doğrusu Funtime Foxy Kaldırdığında Tüm Ekip Orada Daha Değildi.Gördüğüm Kadarıyla Jay Jay Ve Ballora Yoktu.Dükkan Açıktı Ama Ballora Ve Jay Jay Yoktu.Derken Kapıdan Koşarak Geçti.O Kadar Hızlıydı ki Göremedim Bile.Toz Gibi Geçti Maşallah Kıza.Jay Jay E Sordum.

-Bu Kızın Neyi Var?

Bana Verdiği Cevap Güldürdü

-Bilmiyorum Ama Böyle Kalsın.Sabah Sabah O Kadar Yolu Yürümemiş Olduk.

Balloon Boy da Gelmişti ki.Ballora İçerden.

-Herkesin Kahvaltısı Hazır.Sonrada

-Freddy Gel Şunları İçeri Dağıt.Bugün Çok İşimiz Var.Dedikten Sonra Herkes Ballora Ve Ben Hariç Herkes Masaya Geçmişti.Sonra Ballora ya

-Yemekler Nerde Knk?

Ballora da

-Ne Knk sı Bro.Kendine Gel,Diyince Şaşırdım.Sanki Kötü Bir Şey Söylemişim Gibi Beni Tersledi.Sonrada

-Özür Dilerim.Biraz Sert Çıkıştım.Yemekler Al.Burada.İçeri Götür.Aralarından Son Kalanı Bana Ver,Dedi.Bende

-Tamam Sıkıntı Değil Alışığım Biraz.Sonra Buraya Gelirim.Oda Tamam Dedikten Sonra O Dışarı Çıkmak İçin Balloon Boy un Odasına Gitti.Galiba Un Almak İçin Balloon Boy dan İzin Alıcaktı.Her Neyse Bu Beni İlgilendirmezken Nightmare Bonnie 

-Hadi Be Freddy Getir Şunları.Açıktık Şurada.Tamam Dedim Ve Yanlarına Oturdum.Zaten Sabah Burada Herkes Uyuduğu İçin Bizde Keyfini Çıkarta Çıkarta Yiyebiliyorduk.Zaten Bu Şehrin En Sevdiğim Yönlerinden Bir Tanesiydi.Bizim Orada Olsak Şuan Okulda Çocuklara Bilet Dağıtıyordum Ve O İşe  2 Saat Öncesinden Başlıyordum.Burası Daha Rahat Bir Yerdi.Aslında Bu Simulatör City UltiCity den Daha İyiymiş.Normalde Herkes Diyordu Ama Bana Pek İnandırıcı Gelmiyordu.Ta Ki Buraya Gelene Dek.Gerçekten Rahat Filan Rüya Kurarken Öğlen Olmuştu.Herkese İşe Koyulmuştu.Yine Aynı Tantana İşte.Ama Bugünün Sonlarına Doğru 2 Yeni Adam Almışlardı.Biri Güvenlik Olucaktı.Çünkü Üstünde Arma Vardı.Biride Benim Yerime Makinalara Bakacaktı.Biraz İşim Hafiflemişti.Ama Güvenlik Bugün İşe Başlıyacaktı.Diğer Adam Yarın Başlıcaktı.İyi De Bu Neyi Ve Nereleri Koruyacak.Zaten Biz Varız.Gerçekten Bunun Ne Olduğunu Bilmesem Bile Ballora nın Bildiğine Eminim.Sorarsam Yine Şapşikli Bir Cevap Alıcağımdan Eminim.Her Neyse İnşallah Bu Akşam Yetişebiliriz.1 Saat Kala Herkes Yorgundu.Bugün Yetiştirmeyeceğiz Derken Gerçektende Yetiştiremedik.Güvenlik Balloon Boy un Odasındayken Bi Anda Elektrik Gitti Ve Ne Olduğunu Anlamadan Durmuştum.Herhalde Bu Güvenlikten Dolayıdır.Ve Bi Anda İçimde Bir Şey Oldu.MERHABA FREDDY....

                                                     DEVAMI BÖLÜM 6 DA OLUCAKTIR

Bir Yaşam Hikayesi [Freddy nin Gözünden FNaF Dünyası]Where stories live. Discover now