Sirius se odtrhl od její ruky. Chvilku se koukal do zdi a přemýšlel. Dívku, kterou spatřil, moc dobře znal. Mohlo ho napadnout, že je to TA Katie. Jako malý, to ještě nechodil do bradavic, se znali, a ona byla jeho jedinou oporou. Pak se odstěhovali pryč, a nikdy jí už neviděl.
Zpozorněl až tehdy, když uslyšel vzlykot, tentokrát z vedlejší cely. Proto se okamžitě optal: ,, Katie, jsi v poho?" Dívka sebou trhla a dlaní si otřela slzy. Poté si zastrčila pramen svých uhlově černých vlasů za ucho a dala se do vyprávění.
,,Když tohle udělám, znovu si to prožiju," začala ,,proto brečím, prožila jsem si to i fyzicky." rozvzlykala se mnohem víc než předtím. Katie se pro sebe ušklíbla. ,,Teď víš jak vypadám. Jaký je tvůj názor?" uchechtla se. ,,Jseš ta nejkrásnější holka co jsem kdy viděl." odpověděl po pravdě.
,, A víš co je ironie??" zeptal se jí, musel jí to říct. ,, Ne." pořát nevěďela o co jde. ,, My už se známe." vydechl. Katie se nemohla cítit překvapeněji. Pokoušela si vzpomenout odkud by ho mohla znát. Zaměřila se na hlas, ale nemohla si vzpomenout na jediného kluka, co by tak mluvil. ,, Ale nemůžeš si mě pomatovat, ani podle hlasu. Byli jsme malí." pronesl jakoby nic, ale do Katie jakoby uhodil blesk.
,, Siriusi, co se stalo?" optala se malá holčička svého černovlasého společníka. Po chvíli se na ní podívali dvě bouřkové oči, uplakané bouřkové oči. ,, Co se ti stalo, co ti dělají?" zeptala se hned poté co vyčetla v jeho očích neskonalou bolest.
,, Rodiče mě nemohou vystát, bijí mě." oznámil jí a z pravého oka mu vytekla slza. Ihned se oběvil v obětí. Malinko syknul. Dívka se ihned ostáhla.
,, Sundej si tričko, hned!" rozkázala mu dívka se slzama v očích. Černovlásek se uleknul a zavrtěl hlavou v nesouhlas. Dívku to dopálilo. ,, Ihned si to tričko sundej!" zařvala na něj. Ale tričko mu sundala sama. Nevěděla, že bude litovat.Na černovláskových zádech se vyjímali tři dlouhé hluboké rýhy až po maso. dívka zalapala po dechu. ,, Proč jsi mi neřekl že až tak moc?" přejela opatrně prstem po jedné z nich ,,A to ti je osm!" pronesla nevšímajíc si, toho, že když se dotkla rýhy, tak rýha přestala krvácet.
,, Ahh..." Katie vykřikla bolestí a chytla se za hlavu. Nesnášela, když se jí tohle stalo. Ignorovala zděšené výkřiky od Siriuse, vzpřímila hlavu a její zorničky byly rozšířené strachem. Zrychleně dýchala.
,,Siriusi?" vyhrkla po chvíli šeptem, ale dál ignorovala jeho věty, naplněné žalem a bolestí. Právě se jí v hlavě přehrála vzpomínka 15 let stará. To se jí hodně dlouho nestalo.
,, Katie!" zvolal hlasem plným zoufalství. Něco mu napovídalo že to je zlé. Jenže to netušil, že se nemýlí.
,, Ty jsi taky kouzelník?" zeptala se.
,, Jistě, jinak bych tu nebyl. Co se ti stalo?" zněl vyděšeně, a to byl ten moment kdy si to dívka uvědomila, oni na něj používali ohnivý bič.,, Používali na tebe ohnivý bič že??"
ČTEŠ
Azkaban, aneb zavřeni za nevinnost✔
FanfictionByl v dobu Siriuse v azkabanu další nevinný? dál v příběhu...