"Çakır. Seda Çakır" dedi Seda, kuğul olacağını düşünerekten.
"Pendery. Cole Pendery" diye karşılık verdi Cole. Yanlarındaki IM5 grup üyelerinden biri(Dana mıydı neydi .s) "Pendery. Bacak Pendery" dedi.
Seda ve Cole, Dana'ya öyle bir hışımla döndüler ki, Dana, birden dana gibi koşmak istedi..Ama çok geçti. Zaman Kungu Zamanı'ydı. Ve Seda asla kunguyu kullanmaktan çekinmezdi.
Seda, Dana'yı kungular iken Cole, şaşkınlık korku ve arzuyla Seda'yı izliyordu.
Cole, Seda'yı ilk gördüğünde beyninde çıplak hayal etmişti. İlk hayal edişte aşktı bu.
Seda işini bitirince, Cole ona dışarıda bir şeyler içmeyi teklif etti. Cole, şu an Kibar Abaza'yı oynuyordu. Önce kibar olacak, Seda'yı yatağa attıktan sonra...Anladınız işte.
"Şey, Cole. Hava çok soğuk, fırtına bastıracak gibi. Benim evim uzak, seninkine gidelim" dedi Seda
"Ah tabiki de" ve Cole bunu diyince Seda içinden, "Vay yarışıhlu pezevenk abazanı" diye geçirdi.
Cole'un evine gittiklerinde, Seda ay içerisi de çok sıcakmış diyerek üstünü çıkardı.Cole'da boş durur mu? O da hemen üstünü çıkardı. İkisi birlikte, üstsüz şekilde, çok tatlılardı.
Seda ve Cole, içinde bol bol sevişme sahnesi olan bir film izlerlerken (Cole bilerek seçmişti zuhahaha), Cole klasik esniyormuş numarasıyla kolunu Seda'nın omzuna attı. Seda irkilmedi bile. Ama Kungu'sunun hareketlendiğini hissedebiliyordu..
Cole yavaşça değil, hızlıca Seda'nın dudaklarına yapıştı ve "Benimsin artık, kızım" dedi Maço erkek sesi yaparak
"Ayyy, bir daha o sesi yap, Kunguyu yersin valla" diyen Seda devam etti "Şimdi, hadi bi öp bakalım kızı dudağından.." diyip Cole'u kendine çekti.
Kapı açıktı ama evde kimse olmadığını biliyorlardı..Yoksa var mıydı??? *korkulu müzük*
Cole ve Seda gayet şehvetli bir şekilde öpüşürken, Cole, Seda'nın altındaki ayıcıklı şortu çıkarmaya çalışıyordu. Seda aynı anda öpüşüp, aynı anda konuştu..(Çünkü o mikemmel .s) "Dur lan olmadı bu, Tambılır giflerindeki gibi zeqsi olacaktık hani.."
"O zaman, bebeğim üstümüzü çıkarıp seksi olalım" diye haykırdı Cole.
"Lan yavaş komşular duycak..Sonra bir şey var gib-" Seda konuşmasını bitiremeden, poposunu kavrayan Cole'un eliyle sustu, minik bir inleme çıkardı. Ve...
*Taam hadi bu birinci bölüm olsun :d okuyup yorum yapmayanı sikerun.. Ben değil Seda Reyiz hem de.. Hem de Kunguyla... Bir saniye ben Kunguyum. Taam ben sikerun o zaman...*
"bu hikaye cathy_96_melissa tarafından yazılmaktadır. Ve ilk COLEDA SHIP hikayesidir. Saygılar sevgiler, tüm hakları saklıdır (üstten c) "