Ve en son komşuların "YETHER" diye bağırmaları ve hatta çığlık atmalarıyla Seda Çakır ve Cole Pendery sevişme sahnesi sona ermişti. Cole tam bir öküz gibi direk uyurken, Seda ise Cole'u izliyordu.
"Aman tanrım ne kadar da tatlı" diye düşündü Seda, Cole'un yeni çıkmaya başlayan sakallarını gördüğünde ise "Sakalın olayım Cole" diye bağırdı.İçinden..
Seda bir süre sonra uykuya dalmıştı, gözünün önünde Cole'un melek gibi uyuyan haliyle..
****
Dana, Seda'dan intikam alma planlarını düşünüyordu... Ve gece olup Sedayla Cole uyuduğunda, Dana içeri girdi. Ve sessizce Cole ile Seda'nın uyuduğu odaya girdi.
Elinde peynir spreyiyle yavaşça Seda ve Cole'a yaklaştı. Spreyin kapağını açtı ve bir anda içindeki tüm peyniri Seda'nın üstüne boşalttı. Seda'nın uykusu ağır olduğundan hiçbir şey hissetmemişti. Dana, odayı terketti ve diğer odaların birinde saklanarak beklemeye başladı. Cole'un koku algısının çok iyi olduğunu biliyordu, Cole yakında uyanacaktı ve Seda peynirler içinde ona sarılıyor olduğunu görecekti. Ve bam. Cole, Seda'dan soğuyacaktı.
Cole'un çığlığıyla, Dana, anahtar deliğinden olanları izlemeye başladı..
Cole, çarpılmış gibi ellerini sağa sola sallıyordu. Seda ise ancak uyanmıştı. Gözünü eliyle ovuşturup açmıştı ki, gözüne giren peynirle bağırmaya başladı.
"Coleee, yardıma goş" Dana olanları izlerken gülmeden duramıyordu. Cole, Seda'nın gözünü sildikten sonra ikisi de öylece durdular. O sırada gülmesini içinde tutmakta olan Dana, basınca daha fazla dayanamayarak camları çatlatacak kadar sesli bir şekilde gaz çıkardı..
Seda ve Cole, hızlı adımlarla kapıya doğru ilerlediler. Ve kapıyı öyle bir hızla açmışlardı ki, Dana'nın suratına çarpmıştı. Dana, çarpmanın etkisiyle bayılmış. Seda ve Cole da, amerikan filmlerinde olduğu gibi zaferin ardından öpüşüyorlardı.
Seda çok şanslı olduğunu biliyordu.
Bu bölümde burda biter, sonraki bölümde görüşmek üzere... Hadi bakalım COLEDA SHIPPERS ROCK *-*
bu hikaye @cathy_96_melissa tarafından yazılmaktadır. Tüm hakları saklıdır (üstten c) ^^