Seda ve Cole, hızlı adımlarla kapıya doğru ilerlediler. Ve kapıyı öyle bir hızla açmışlardı ki, Dana'nın suratına çarpmıştı. Dana, çarpmanın etkisiyle bayılmış. Seda ve Cole da, amerikan filmlerinde olduğu gibi zaferin ardından öpüşüyorlardı.
Seda çok şanslı olduğunu biliyordu.
Sonra Seda'nın aklına, şeytanı bile kıskandıracak derecede şeytani bir plan gelmişti. Hemen mutfağa koştu ve dolaptan tavayı çıkardı. Sessizce Cole'un yanına döndü.(bacağın yanına da döndü tabi .s)
Cole tam, "Nasılsın aşkım" demek üzereydi ki, Seda elindeki tavayı, Cole'un kafasına, hiçbir yerine zarar gelmeyecek şekilde -çünkü ona zarar gelmesini katiyen istemiyordu- geçirdi.
Cole, bayılıp yere yığıldığında, Seda adeta bir ninja gibi Cole'un altında geçip, kafasının yere çarpmamasını sapladı.
Cole, kafası Seda'nın kucağında baygın yatarken, Seda'da onu izliyordu. Büyülenmiş gibi. Başına gelen en güzel şeydi. O kadar güzeldi ki hayal olmasından korkuyordu.
Uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunca bir süre Seda, Cole'u izlemeye devam etti ta ki artık uyanması gerektiğini ancak uyanmadığını farkedene kadar....
T H E E N D
Bu bölümde burda biter, sonraki bölümde görüşmek üzere... Hadi bakalım COLEDA SHIPPERS ROCK *-*
bu hikaye @cathy_96_melissa tarafından yazılmaktadır. Tüm hakları saklıdır (üstten c) ^^