-3-

61 7 2
                                    

'Kris'
"Vypni ten zasraný budík Josková!" zařvala na mě Loo, když se mi zdál krásný sen o Joonovi ,že s ním jezdím na koních a zrovna jsem ho z něj shodila. Kluci se smáli a hlavně Hobi. A jak se vzbudím mám vedle sebe protivnou Loo a uslintanou Ayu. Fakt hezké probuzení. "Hej běž dneska udělat snídani ty, já a to nemám nervy a ani sílu" pleskla jsem jí nohou po obličeji a ona se celá znechucená sebrala a odešla do kuchyně. Já si tu objímala Tata z BT21 a dál chtěla snít o padajícím Joonovi, ale někdo mě vyrušil a to byla moje babička. "Kristen měla jsi mi zavolat včera ne? Měla jsem starosti. Doufám že ti v Korei bude líp. Tvoje matka je čím dál nesnesitelnější a pozdravuje tě Vinnie" řekla mi a tím začal dvaceti minutový hovor o tom jak moje matka je špatná matka a ten její přítel....o tom radši ani nemluvit. Jak jsem s ní dohovořila už na mě čekaly míchaná vajíčka a další díl Hwarangu který jsem neviděla. "Hele já nikdy nepochopím jak tihle kluci z Koreje můžou být tak úžasní a my v Česku máme takové kretény." vztekaly se Aya a Loo s plnými pusy. Kývla jsem na souhlas a poslouchala dál svoji dramu, což ony si pořád stěžovaly. Koncert nám začíná v 15:30 takže dost času na to jít na na zmrzku a do obchoďáku. Dojedly jsme podívaly se na 3 díly Hwarangu a šly si udělat hygienu. Pak jsme se oblékly a šly do obchodního centra. "Hele dneska by jsme si po koncertu mohly konečně vybalit." oznámila nám Loo a jedla svojí zmrzlinu. Všechny jsme se na sebe podívaly a řekly "Aish...moc práce." zasmály jsme se a vydaly se domů. Takže jednoduše jsme si oblékly to nové oblečení a vydaly se na koncert. Jdeme radši o 20 minut dříve, aby jsme byly hned ve předu.

*O 20 minut později*
No už tu stojíme. Naštěstí tu bylo málo lidí jak jsme přišly, teď je jich tu jako holubů v Praze. "Holky já z toho nemůžu. It's like dreams come true, vážně." jásala tady naše Aya. "Jinak to oblečení co jsem ti vybrala ti vážně sluší" úchylně se na mě koukla. "Třeba na tebe Taehyung hodí očko" zasmála se Loo. "No na vás obludy se asi Hobi a Suga dívat nebudou" zasmála jsem se já a obě mi daly pohlavek. To nás hned rozesmálo. Jinak s holkami jsme si trošičku teď vyměnily styl. Já mám na sobě černou sukni a košili, Loo džíny a její oblíbené tričko "In other life, i want to be rock" a Aya má svoji sukni s tílkem. "Pššš už to začíná" šťouchla jsem do holek a zhaslo se v celé místnosti...
-------------------------
Po dvou hodinách zpěvu a tance a našich krásných biasů (okeey)je tu nějaká akcička. Kluci si mají vybrat někoho z předních částí co jsou blízko pódia a udělat s nimi scénku. "Pff kdyby si vybrali nás tak se asi propadnu do pekla" začala si dělat srandu Loo... No...zakřikla to. Hobi ukázal na Ayu a Yoongi na Loo. Takže mě tu sprostě nechaly. Hezké holky od vás, si tam umřete radostí, já si tu zůstanu s tohle naštvanou lajnou. "Help" šeptala na mě Aya ale já jí ukázala prostředníček. Za chvilinku zaznělo, "Pojď tady" uslyšela jsem něčí hlas na mě mluvit, otočila jsem se a byl to Taehyung. Sakra odkud umí česky?? No radši jsem na sebe ukázala jestli to je vážně na mě a on kývnul hlavou na souhlas. Pomohl mi na pódium a všichni jsme se postavili do jedné řady vedle sebe. Jak se koukám ty fanynky asi umřou z toho že je vybraly, hm...ty jsou marné. A taky jsem si všimla že se na mě pořád dívá Jin...radši si budu hledět svého. Teďkom čekáme co nám ta velká obrazovka řekne, co to bude za scénku. "Takže jste všichni připraveni?" zeptala se nějaký ženský hlas a my uslyšeli hromadný souhlas. "BTS bude muset udělat se svými pomocníky...scénku v které jsou jeden pár a musí nám ukázat něco romantického, hádku nebo další věci" řekla ta strašná ženská. S holkami jsme měly pusy dokořán a jenom koukaly na sebe. Co se to sakra děje. "Prosím aby se skupinky rozestupily na tyhle místa a rozplánovali si to. S Taehyungem jsme se vydali na naše místo a teď se domlouváme na tenhle shiteu. "Prostě se řiď toho co dělám já, ano?" zašeptal mi do mého ucha které mi hned zčervenalo. Tohle mám jako jak zvládnout, bože pomoc. Kývla jsem hned na souhlas, ale pak mě něco napadlo. Ukázala jsem mu jedno video co udělala fanynka o něm a jedné holky kde se hádají a tak. Taheyung kývl na souhlas že tohle uděláme a první vystupoval Jimin a nějaká silnější holčina. "Ti to mají dobré" nahnula jsem se k němu a ukázala na ně. Dal si ruce do kapes a kývl. Vidím ty dvě tam vzadu jak si tam s nimi povídají. Aya se tam s Hobim chechtá a Loo vůbec nemám tušení co se Sugou dělá. Tak samo je na tom asi Taehyung. Jak to Jimin dokončil tak byl na řadě Suga, "Hah teď je na řadě Loo, to si musím natočit." vytáhla jsem svůj telefon a vyjela ze zpráv s Taem a šla na fotoaparát. Taehyung se jen smál a stál dál na místě. Jako Loo to též měla docela fajn.

Už byli všichni a na řadu jsme šli my s Taehyungem. Naše scéna byla...no...zajímavá.
Taeheung:"Jsi šťastná se scházet s jiným chlapem? Huh? Šťastná že?"
Já:"Nezačínej..."
Taehyung:"Kde to chceš jít?"
*chytil mě za ruku*
Taehyung: "Jdeš se sejít s tím klukem že? Ty víš že ho nemám rád!!"
Já: "Od kdy se nemůžu sejít se svým kamarádem?!"
Taehyung: "On není tvůj kamarád. On je tvůj zkurvený ex! Stejně, já vím že se s ním chceš zase být"
Já: "Yup! To je to co si přeju! TO JE TO CO CHCI!
Taehyung: "TAK KDO JSEM JÁ?"
Já: "Tak kdo jsem já pro tebe? Ty na mě nikdy nemáš čas. Já tě vážně chci mít u sebe, když tě potřebuji!"
Taehyung: "Přestaň měnit téma!"
Já: "Já ti tohle chtěla říct už dlouho. Jsem tady! Tak proč nemáš na mě čas? Proč? Jsem tvoje holka. Proč?!"
Taehyung"Přestaň pořád měnit téma!"
*dal mi facku*
Vypravěč(Ta divná ženská): "Dal ti facku, nemyslel to tak. Nemohl se ovládnout. Tvoje srdce bolelo více než tvoje tvář. On tě nikdy předtím neuhodil. Miloval tě se svým celým srdcem."
Já: "Vypadni!"
Já: "NECHCI TĚ VIDĚT. BĚŽ"
Vypravěč: "Uvědomil si že to co udělal bylo špatně a tak se ti snažil omluvit"
Taheung: "Zlato-"
Já: "Dej tu ruku ze mě pryč!"
Taehyung: "Omlouvám se-"
*chce mě obejmout*
Já : "BĚŽ! Vypadni ty malej idiote!
*Dala jsem mu facku*
Vypravěč: " Nechala jsi ho tam a utekla"
Vypravěč: "Taehyung si teď povídá s tvým bráchou že udělal chybu, ale on ho uklidňuje"
"Na druhý den se Taehyung k tobě rozutíká a omlouvá se ti, že nechce ať odlétáš pryč do jiného státu, a ty se rozbrečíš a omlouváš se taky. Na konec nikdo nikam neodlétá a mezi vámi to je v dobrém"
"KONEC"

Slyšeli jsme jen velký potlesk a teď se losovalo kdo, měl nejlepší výstup. Třetí místo dostal Jimin. Druhé místo dostala Loo. A první místo...já a Taehyung. Byla jsem tak ráda že jsem Taehyunga pořádně obejmula a on mi objetí oplatil. Jak jsme dostali ceny, tak jsme slezli dolu z pódia a poslouchali poslední písničku co bylo Boyz with fun.

*Po koncertě*
"Můžeš mi říct co to bylo Kristen?!? Tvoje herecké výkony... Vypadalo to tak real až jsem se lekla!" Vyřvávala Aya po cestě domů. "No jo, ten nejlepší se vždy pozná" zasmála jsem se a ona hodila poker face, zatím co Loo si tam jedla čokoládu. Tak už jsme tady. S holkama jsme vešly do výtahu a vydaly se směrem k našemu pokoji...znepokojila nás jedna věc. Naše věci byly před pokojem a z něj vyšel jeden recepční který držel kufr od Loo. Aya se hned za ním rozběhla a ptala se ho co se děje. Tož na to jsme přiběhly i my. "Jak jako že v tomhle pokoji už být nemůžeme?!?" vyřvávala Aya přes celý hotel.

Po dvaceti minutové hádce jsme s holkama venku a sedíme na lávce s našimi věcmi. "Nemůžu uvěřit že nás vyhodili z pokoje a dali ho někomu jinému! Tihle lidi neví co je to zdvořilost!" vztekala se Aya s Loo. Já jen mlčky seděla na lavičce v domněnce že jsme v háji. S holkama jsme zde seděly dalších 10 minut a z dálky se něco ozvalo. "Kristen?" otočila jsem se ke směru toho hlasu a byl to Tae...


--------Takže ahoj mojí čtenáři. Další kapitolka na světě. Doufám že se líbí a díl to znáte. Hezké čtení a s pozdravem KRIS_TÝNA! :D <3-------


Love With My Idol (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat