3♡

125 12 9
                                    

Herkes evdeki cumartesi gününe, nefis bir tatile uyanmıştı. Donghun uyanmış, kolundan hiç kıpırdamamış olan Jun'a, sevdiğine bakıyordu. Hoşuna gitmişti. Sevdiğiyle beraber uyumak, onu hissetmek. Herkes birbirinden habersizdi. Dün gece olanları düşündü. Çok hoştu.

Donghun-shi..

Efendim bebeğim?

Uyandım.

Günaydın.

Sana da.

Şeyy..

Neyy..

Bi sabah öpücüğüne ne dersin? Tamamen ayılmam gerek...

Demek öyle ha? Çok mu istiyorsun gerçekten? Peki, sen istedin küçük canavar!

Donghun Jun'u kendine hızlıca döndürüp öptü. Ama nereden? Yanağından öpecekti, ama bir yanlışlık olmuştu!~~

Dudaklar birbirine değdi, kalpler attı.

Hassiktir...

Donghun...  Sen, beni.

Çok üzgünüm, yanlışlıkla-

Önemli değil Donghun, tam da bir şeyler itiraf etmenin zamanı işte.

Ney? Ne itirafı?

Bu evde beş kişi yaşadığımızdan beri yaklaşık 3 yıldır Donghun, ben senden çok etkileniyorum, biliyorsun, abi kardeş gibi davrandığımız da oldu, birbirimize anne gibi davrandık bazen, ama içimde sana karşı köşede sıkışmış bir hoşlantı vardı, ve bu yıllar geçtikçe aşka dönüştü Donghun, cidden, ne zaman söyleyebilirim bilmiyordum, uzun süre oldu, uzun süre saklamam gerekti, senin benden uzaklaşacağını düşündüm, senin de herkes gibi normal şekilde kızlara aşık olabileceğini düşündüm. Ben, ben sana aşığım Donghun. Hislerimi engelleyemem, lütfen uzaklaşma benden. Lütfen.

Jun bunları söylerken sesi titremişti. Gözünden bir damla yaş aktı. Donghun o kadar şok oldu ki, dili tutulmuştu. Sevdiğin çocuğun onu sevdiğini itiraf etmesi. O kadar güzeldi ki.. Hiçbir şey demeden Jun'un dudaklarını öptü. Sonra geri çekti.

Ne? Ne yani? N-nasıl?!

Jun'un sesi hala titriyordu.

Jun, anlattıkların, aynısını ben de yaşadım, lanet olsun, söyleyemedim, sen; sen ne düşündüysen ben de aynı şeyleri düşündüm Jun. Ama ben de,

Sen de mi? Ne sen de?

Ben de sana aşığım Jun.

Jun Donghun'u yakasından tutup kendine çekti. Donghun da kendine çekti.

Bana bak küçük şey, sana aşığım ve bunun hakkında konuşacak çok fazla şeyimiz var, biliyorsun..

Biliyorum Donghun-shiii!

Şimdi yapmamız gereken küçük bir iş var..

Neymiş o?

Hmm, bunu kelime şeklinde söylemem biraz zor,, ama şöyle diyeyim,, düz yat.

Ney? Ne yapacaksın düz yatınca?

Yat dedim!

Jun istediğini yaptı.
Donghun Jun'un üstüne geçti.
Jun kendini engelleyemeden Donghun'u kendine çekti.
Dudaklar çoktan değmişti.

Kalbimi duyuyor musun Jun?

Duyuyorum Hun. Seni çok özledim.

Ama artık bitmesi gerek. Çocuklar uyanacak. Bu sanırım en hızlı yaşanan olayımız. Şoku atlatmam biraz uzun süreceğe benziyor..

Seni seviyorum Hun.

Ben de seni, Park Junhee, ben de seni.

Hadi kalk, çocuklara bakalım, dün gece Byeongkwan Sehyoon'un yanında uyuyor dedin. Byeongkwan çok mutlu olmuştur ya!

Evet, olmuştur. Chan daha uyanmaz, uykucu ayıcık. Gidip şu genç aşıklara bakalım.

Aşıklar değil Jun, ortada sadece bir aşığımız var..

Yoo, ben de varım.

Slxşşzşsçxpss, tamam tamam, üç.

Jun salak salak güldü. Üç diyince kalbi tekrar hızlandı.

Çok güzel gülüyorsun ayıcık.

Hadi gidelim artık, böyle olursa biz hiç ayrılamayız~~

Doğru.

Donghun Jun'u sırtına aldı ve Sehyoon'un odasına gittiler. Kapıyı sessizce açtılar ve gördükleri görüntü muazzamdı. Byeongkwan bacaklarını ve kollarını Sehyoon'un üstüne atmış, yatağı tamamen kaplarcasına, rahatça yatıyordu. Sehyoon ise yatak onun değilmiş gibi yere düşmeye ramak kala bir şekilde tutunuyordu.

Şunların gerizekalılığına bakar mısın ahaıxkxplxsşxş

Çok güzeller ya, Kwan buldu tabi sevdiceğini, yapar. Bilerek böyle uyumadıysa benim adım da Jun değil.

Döşxçsşzx aynen öyle sevgilim.

Neyy? Salak sussana biri uyanıp duyacak şimdi..

Duyarsa duysun be. BEN JUN'A AŞIĞIM TAMAM MI?!

Sen salak mısın? Sabah sabah bir şey falan içtin?

Donghun Jun'u susturmak için dudağını öptü.

Jun çoktan susmuştu.

Fısıltıyla;

Ya birileri görürse ne bok yiyeceksin ha?

Görmezler, merak etme,, bırak da tadını çıkarayım.

Tamam, tam şu andan itibaren reel hayatta sana çevrimdışı oluyorum. Mutfağa götür beni. Çocuklar uyanmadan kahvaltı hazırlayalım.

Ah benim mükemmel karım.. Harika bir annesin..

Salak mısın? Ben bir erkeğim hani normal bir aşk olmayan?!

Gayet normalsin ve gayet de annesin.

O koca çeneni kapat da malzemeleri çıkart.

Sustum.

love again, love holic|| Wowkwan,WowsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin