Bab 1

1.9K 51 1
                                    

"Engkau,engkau!!!kenapa engkau attack diorang hah!??!"Rudy dengan rasa marahnya menengking ali.ali hanya berdiri tetap ditempatnya sambil menunduk kan kepala Dan berdiam diri."weh,sudahlah Rudy kau pun tau kan Yang dia tak sengaja kan?!?"Alicia menengking Rudy kembali."tak sengaja!?!,jangan merepeklah Alicia kau sendiri terang2 nampak yg dia serang moon Dan Iman pakai yoyo dia!!"Rudy Menjawab dengan nada suara Yang tinggi."betul kata Rudy Tu,takyah lah kau nak backup dia,Khai boleh jadi saksi yg dia serang diorang,tanpa belas kasihkan pulak Tu!"kata roza kepada alicia.alicia hanya berdiam diri tidak tahu mahu membalas apa Yang roza cakap,tapi dia tahu ini semua bukan Salah Ali."lepastu dahlah Alasan tak boleh pakai,boleh pulak dia kata Yang i.r.i.s Yang lawak dia"jet Yang berdiam diri Dari tadi mengeluarkan suara."Aku cakap betullah!!,memang I.r.i.s Yang lawak Aku!!sumpah Aku tak tipu!!"Ali betkata"dah main sumpah2 pulak dah.."roza berkata.ali mahu cakap sesuatu tetapi dipotong oleh ejen leon"sudah!!,Ali kamu boleh balik yanh lain pun Sama"kata ejen leon.ejen2 muda semua menundukkan kepala mereka sambil jalan keluar Dari bilik tersebut,termasuk ali.ali berjalan kearah pintu bilik untuk keluar,sambil dia berjalan dia memandang semua muka ejen2 yang berada Dalam bilik tersebut.dia merasa sakit,kenapa?,sebab ya adalah bila dia pandak muka ejen2 tersebut apa Yang dia nampak adalah kebencian yang mereka Ada terhadap dia,termasuk unclenya sekali.dia berasa sedih,sakit,dikhianati.


.ni first time Aku buat ff.jadi faham2 jelah ye:)

KhianatWhere stories live. Discover now