Pagi Yang Indah Dan udara Yang segar,sungguh nyaman sesuai untuk pergi bersenam atau melepak.
Semua bangun Dari tidur Dengan senyuman terhias Di wajah kecuali ejen Tecno Kita Yang memakai i.r.i.s,Ali."Nak ke tak nak?"Berkata dia sendiri sambil berdiri Di depan cermin,Ali Masih berfikir Sama Ada dia nak atau tak nak ke sekolah,dengan apa yang terjadi semalam dia Masih Belum bersedia untuk bertemu Alicia Dan ejen2 lain.dia mengeluh."Ali!!cepat sikit siap Tu lambat nanti!"Encik ghazali jerit dari tingkat bawah,Ali mengeluh sekali lagi sambil menyarung uniform sekolahnya.sudah selesai dia bergegas kebawah Dan terus ke pintu utama."Ayah,Ali pergi dulu!!"Ali memberitahu ayahnya Yang Di dapur menikmati kopi yang panas dan roti."Ok!"Ayahnya nyaut,Ali several memakai kasut Dan terus berlari ke sekolah.sesampai saje dia Di sekolah Ali terus pergi ke kelas Dan duduk Di tempatnya."Kriiiing"Loceng Sudah berbunyi Dan cikgu BM masuk untuk mulakan pelajaran."Murid2 Hari ni Kita Ada pelajaran baru,sola layan dia dengan baik ye"Cikgu BM Tu berkata dengan senyuman,yang lain angguk."Sila masuk"Cikgu itu berkata Dan sorang perempuan berambut panjang Dan berwarna hitam masuk sambil senyuman Yang manis terukir Di muka."Hai!Nama saya Hana saya harap Kita boleh berkawan!"Hana cakap dengan nada suara Yang kuat Dan gembira.hana melihat sekeliling Dan matanya bertemu dengan dengan ali.