Keesokannya...
Seong Woo : Siapa tutup kotak punca ni? Guan, tolong buka balik.
Guan Lin : Okay. *Buka kotak punca dan tekan butang on*
Jinyoung : Jisung Hyung, mana sarapan?
Jisung : Hyung pun baru je bangun. *Gosok2 mata*
Jae Hwan : Korang, mana Minhyun hyung?
Daniel/Sungwoon : HYUN HYUNG!! JISUNG HYUNG! KORANG!! NAIK SEKARANG!! HYUN HYUNG PENGSAN!!
Dae Hwi : Cepat!
Jihoon : Woojin! Kau call ambulans sekarang!30 minit kemudian...
Jae Hwan : Hwan sanggup jadi pembersih tapi Hwan nak Minhyun hyung sembuh.
Jinyoung : Baejin pun harap macam tu, Hwan hyung. Yang lain pun sama tapi Minhyun hyung selamat kan? Doktor pun kata dia stabil.
Guan Lin : Hwan hyung, tolong tumbuk Guan.
Dae Hwi : Guan, apa kau cakap ni?
Guan Lin : Semua ni salah Guan. Guan tutup kotak punca semalam tapi lupa nak buka balik.
Jae Hwan : *Berdiri dan tumbuk Guan Lin sebelum ditahan Jisung*
Guan Lin : *Dipegang oleh Dae Hwi dan Jihoon*
Jisung : Kim Jae Hwan! Control yourself! This is hospital! Guan Lin tak sengaja kan?
Jae Hwan : Tapi dia buat...
Jisung : Ikut hyung. *Tarik tangan Jae Hwan*Jae Hwan : Salah dia kan, hyung?!
Jisung : Dengar, tenang dulu. Guan Lin lupa nak buka balik kotak punca tu. Ingat tak semalam giliran Guan Lin periksa kotak punca tu?
Jae Hwan : ...
Jisung : Memang sifat kita untuk jadi pelupa, Hwan. Sekarang pergi minta maaf kat Guan Lin.Guan Lin : Perlahan-lahanlah, Hoon hyung. *Cuba menghalang apabila Jihoon tertekan bibirnya yang pecah sedikit kuat*
Dae Hwi : Suruh jelah nurse tolong rawat.
Jae Hwan : *Berdiri depan Guan Lin sambil tengok bawah* Guan... Hyung... Minta... Maaf...
Guan Lin : Takpe. Salah Guan lupa buka balik kotak punca lepas tu buat Hyun hyung kepanasan dan pengsan pagi ni.
Jae Hwan : Jadi... Peluk?
Guan Lin : *Peluk Jae Hwan*
Nurse : Maafkan saya, Hwang Minhyun minta kamu semua masuk ke dalam.
Sung Woon : Baru je nak masuk.