"HUWAAAAAAAAA!!!! APA SALAH AKU?!! ASAL EOMMA REMOVED AKU?!!,"
Kang Daniel's POV
We Are Wanna-Onezzz
CenNielTheFamous😎
Siapa nangis serupa pondan tu? Kuat betul bunyinya.
WinkHoon😉
Hyung punya Seong hyung kesayangan tulah. Kan Jisung hyung remove dia semalam.
ShoWoon🙇
Kesian lak aku dengar dia. Add dia nak?
EommaSung👩
Lupa eh?
MaKuanlin👶
Guys, siapa nak ikut aku beli persiapan?
DeepYoung😱
Saya!
CutSomeHwi😊
Takde2! Aku yang ikut, kan Guan?
MaKuanlin👶
Siapa gaduh takleh ikut. Young, Hwi. Ikut sekali.
WinkHoon😉
Hyung pun nak ikut!
DeepYoung😱
Bukan duit hyung habis ke?
WinkHoon😉
Ada je ni. Lagipun nanti bolehlah hyung belanja Young makan.
RapJin😎
Woojin?
WinkHoon
Minta kat EommaSung
EommaSung
Takpe, Woojin. Esok kita tengok wayang. Takyah ajak orang kat atas ni⬆😏
RapJin😎
Yeah! Eomma belanja!😆
CenNielTheFamous🌞
😑
MaKuanlin👶
Dah2. Jangan nak berdrama dalam ni. Benci Guan tengok. Siapa nak ikut, lambat 5 minit tinggal.
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
"Seong hyung?,"aku mengetuk pintu bilik Seong hyung. Pintu dibuka lalu satu tangan basah menarikku ke dalam. "Asal Eomma tendang aku keluar Niel? Kenapa Niel?!,"kelihatan mata Seong hyung sembab. Parah ni. Sebab kena remove je pun menangis 8 jam. "Okay, hyung. Jom keluar nanti Niel minta eomma add balik ye? Sian hyung. Niel belanja aiskrim, nak tak? Stik? Kimbap?,"Seong hyung menggeleng. Aduh. Macam mana ni? "Takkan Niel tak ingat hari ni ada apa?,"dengan berat hati aku menggeleng. Tiba2...
BOOM! BOOM! BOOM!
Kertas2 kecil berwarna-warni turun bagaikan hujan di atas kepala kami. "TENTULAH NIEL TAK LUPA! SAENGIL CHUKAHAE, ONG SEONG WOO!,"9 lelaki muncul di belakangku. "Kalau hyung tak ingatkan, confirm lupa,"tak lain tak bukan ahli2 Wanna-One yang lain. "Sorrylah Seong. Ingatkan nak jemput Sungjae tapi hyung tengok jadual diorang padat,"balas Jisung hyung sedikit kesal. "Nak Hyun hyung video call?,"Seong hyung menggeleng. "Seong nak sambut birthday Seong dengan korang,"air matanya yang mengalir cepat2 disekat. "Salahkan eomma sebab remove Seong hyung,"Jinyoung tergelak sedikit. Majlis kecil-kecilan itu tamat pada jam 1. Itu pun kena marah dengan eomma sebab tak tidur. Kesian kat aku sendiri sebab kena pujuk Seong hyung yang entah kenapa hati tisu betul hari ni.