5. kapitola

97 11 2
                                    

Když jsem přijela na váš obřad, všichni se na mě dívali tak.. tak nenávistně. Byla jsem celkem zmatená. Slíbila jsi, že to nikomu neřekneš. Po obřadu jsem chtěla jít za tebou a dát ti můj dar. Avšak, tvůj muž mi znepřístupnil cestu a zatáhl mě, ani nevím kde. Začal se po mě sápat, osahávat mě. Odmítala jsem ho a snažila se ho odtáhnout. Poté se stalo to, co se stalo. Zachránila jsi mě. Zrovna, když jsem chtěla zavolat pomoc. Otevřela jsi prudce dveře od místnosti, kde mě odtáhl a když jsi mě uviděla s uslzeným pohledem a zakrytými ústy, tvá tvář se zkroutila do vzteklé grimasy. Dlouhými kroky jsi přišla k nám a začala ho ode mě odhánět. Poté co jsi po něm hodila váš svatební prsten, odešel a ty ses otočila na mě. Byla jsem stočená do klubka a snažila se utřít si mokré tváře. Klepala jsem se. Čekala jsem všechno. Že na mě začneš křičet, kopat do mě, vrazíš mi... Ale ty jsi mě objala. A políbila. Nikdy jsem si nemyslela, že by se to stalo. Byla jsem tak šťastná. Rozplakala jsem se ještě víc kvůli tomu. Začala jsi panikařit, myslela sis, že jsi mi ublížila. Jen jsem se zasmála. Konečně jsem ti to mohla říct. ,,Miluji tě Aiko...''



Už max 2 díly a bude konec téhle knížky :/ :))

Napíšu ještě další lesbian story, nebo alespoň se pokusím :D

Arigatogozaimasou!

<3 LeviNEKO <3

Love me? &gt;&gt;CZ&lt;&lt;Kde žijí příběhy. Začni objevovat