"Wat is er met je aan de hand? Ben je chagrijnig!!??"
Langzaam kijk Dylan op. "Hoezo dat nou weer?"
"Nou, je kijkt namelijk zo boos", zei Aysha terwijl zo over de toonbank keek wat Dylan aan het doen was.
"Nee hoor. Je weet het is maandag en ik ben hier al om 06:00. Ben gewoon nog een beetje wakker wordende. Wat ben jij vroeg trouwens het is pas 08:15."
Aysha zetten haar akte tas op een stoel neer en ging op de stoel ernaast zitten en zuchte diep. "Ja....ik heb straks een beoordelings gesprek."
Dylan pakt een dienblad op met bekertjes met yoghurt en granola en plaatste die in een koelkastje achter hem. "Zie je er daarom zo geil uit?" hij leunde voorover en keek over de toonbank om goed naar Aysha haar outfit te kijken.
Ze zag er altijd goed uit. Een mooi figuur, sexy maar toch netjes gekleed, goede borsten een een bil die ze waarschijnlijk van Jennifer Lopez gestolen had. Niet zo raar dat bijna al de mannen van het kantoren complex haar altijd na staarde.
"Yeah yeah, maak nou maar zo een overheerlijke capuccino voor me. Extra sterk!"
Zoals gewoonlijk zat ze er na een half uur nog.
Dylan gaf een latte aan een klant en draaide zich weer om naar Aysha.
"Hoe zit het met je beoordelings gesprek. Kom je niet laat?"Terwijl ze een slok nam van haar capp soya schudde ze 'nee'
"Die is pas om 09:30. Wou nog even met jou kletsen toch."De deur ging open en een knappe jongeman kwam binnen lopen. Beide keken ze zijn kant op.
Hij glimlachte naar Dylan en deed zijn headphone af. "Hey! Hoe gaat het?"
"Gaat goed hoor met jou? Lekker weekend gehad?"
Hij pakte zijn telefoon om de muziek uit te doen. "Gaat goed hoor. Een beetje suf van het weekend." zei hij glimlachend.
Aysha keek van links naar rechts om goed te kijken wat er precies gaande was.
"Een latte, croissant (op z'n frans uitsprekend) en een vruchtenkwark zoals altijd?" vroeg Dylan terwijl hij al een beker pakte en de jongen aan blijft kijken.
"Wat goed dat je het onthouden hebt." zei hij terwijl hij zijn headphone in een tas deed.
Aysha staat op van haar stoel, "Goed is hij hè!!?? Hij weet precies wat iedereen wil en hij maakt het zóóóó lekker!"
"Daarom is het ook mijn favorite barista. Ik hoef niet eens wat te zeggen en hij weet al wat ik wil."
Aysha en hij zeggen nog een aantal dingen tegen elkaar maar Dylan kan het niet horen omdat hij de melk aan het opschuimem is. Waneer de latte af is doet hij alles in een tas en geeft het aan hem, rekend af en wenst hem een fijne dag.
"Best een leuke jongen dat." zegt Dylan terwijl hij de melkopschuimer schoonmaakt.
"Wie is dat dan!?" Aysha kijkt hem met grote ogen aan.
"Ik ken hem niet. Hij komt hier al een tijdje, hij groet me altijd heel fanatiek enzo. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe hij heet. Hij is best leuk eigenlijk he?"Ze staat op pakt haar akte tas en gaat tegenover hem staan.
"Best leuk!!!! Hij is hartstikke leuk!!!! Ik ben fan!! Hoe heet hij?"
Dylan leunt achterover en kijkt naar buiten naar de jongen hoe hij telefonerend bij de voordeur staat.
"Ik heb geen idee, maar ik ga daar wel achterkomen."
JE LEEST
Ik Heb Dit Nog Nooit Gedaan
RomanceDylan staat bekend als één van de beste barista's van onze hoofdstad. Werkend in een hippe coffee corner van een kantoren complex is hij een graag geziene persoonlijkheid. Dylan is knap, charmant, grappig. Aandacht van vrouwen, mannen( homo, hetro)...