Dylan kijkt Luke na die druk telefonerend langs hem loopt.
Snel kijkt hij weer naar de pitcher waar hij de melk in aan het opschuimen is.
Hij gaat met zijn ogen langs de rij Japanners die staan te wachten.
De meeting was twee uur geleden al afgelopen.
Iedereen die de meeting had bijgewoond is al op de plaats waar het diner gaat plaats vinden.Alleen de bus met de echtgenotes is er nog niet.
Als Dylan de latte af heeft kijkt hij weer naar Luke.
Die loopt nu gestresst met zijn hand in het haar bellend heen en weer.
Als Dylan klaar is en iedereen voorzien is van hun zoveelste espresso of thee gaat hij snel naar Luke om te kijken wat er aan de hand is.
Hij gaat naast Luke buiten op een bankje zitten die radeloos naar zijn telefoon zit te staren.
Hij slaat een arm om hem heen.
"Wat is er aan de hand? Gaat alles goed?"
Luke laat een diepe zucht vrij.
"Alles ging de hele dag perfect. Echt alles! Tot nu.", hij wrijft met zijn handen over zijn gezicht.
"Wat gaat er nu niet goed dan?",vraagt Dylan terwijl hij door het raam de zaal in naar de groep mensen kijkt.
"Die bus had er al ander half uur geleden moeten zijn. Remy krijg ik ook maar niet te pakken. Kut zooi!", vloekt hij er luid uit.
Een paar mensen die buiten staan te roken kijken hem aan.
Dylan legt gerust stellend een hand op zijn been.
"Kijk nou de zaal in.", knikt Dylan richting de zaal waar het ontvangst plaats vind.
Luke kijkt hem niet begrijpend aan en volgt zijn blik.
"Zie je niet hoe iedereen zich vermaakt. Ze hebben echt niet door dat er iets mis gaat hoor."
Luke gaat staan en kijkt de zaal in.
Iedereen staat gezellig met elkaar te praten en te lachen.
Met een opgeluchtende zucht gaat hij weer naast Dylan zitten.
"Je hebt gelijk."
Op dat moment komt de bus om de hoek rijden.
Dylan geeft Luke een tik tegen zijn arm en wijst richting de bus.
Luke springt op.
"Oh thank God!", zegt hij met zijn handen biddend richting de hemel.Als de bus geparkeerd is stapt Remy als eerste uit.
Als Dylan naar Luke kijkt die Remy in het vizier krijgt ziet hij dat hij weer geïrriteerd raakt.
Luke springt op en loopt met een bloedvaart zijn kant op.
Dylan blijft op het bankje zitten kijken hoe Luke en Remy druk aan het discuseren zijn. Blijkbaar is Luke boos op hem.
In de tussen tijd stappen alle dames blij uit de bus met allemaal winkeltasjes."Ladies, ladies!", roept Luke om de aandacht te krijgen. "If you could follow me inside please."
Luke komt Dylan zijn kant oplopen.
"Zal ik nog......?"
"Nee, laat het!!", zegt Luke nors nog voordat Dylan zijn vraag kan stellen.
"Euh, okey"
"We gaan aan het diner beginnen. We zijn al laat!" zegt Luke snauwend met een geïrriteerd gezicht zonder Dylan aan te kijken. Weer kijkt dezelfde groep rokende mensen hem aan.
JE LEEST
Ik Heb Dit Nog Nooit Gedaan
RomanceDylan staat bekend als één van de beste barista's van onze hoofdstad. Werkend in een hippe coffee corner van een kantoren complex is hij een graag geziene persoonlijkheid. Dylan is knap, charmant, grappig. Aandacht van vrouwen, mannen( homo, hetro)...