Dylan kijkt in de spiegel van de lift en zet zijn stropdas goed.
"Je hoeft hem niet om te houden hoor.", zegt Luke die Dylan van top tot teen bekijkt.
"Neuh, ik hou hem wel om. Laat ik het dan maar goed doen toch.", zegt hij met een knipoog naar zichzelf.
Luke kan zijn ogen niet van hem af houden.
"Je ziet er echt knap uit.", zegt hij met rode wangetjes.
Als de lift deuren open gaan staat Remy ze op te wachten.
Met zijn drieën lopen ze naar de boardroom waar de vergadering plaats gaat vinden.
Tijdens de presentatie kan Dylan zijn ogen niet van Luke afhouden.
Het ziet er zo sexy uit hoe hij de presentatie staat te geven en iedereen hun taken uitlegt.
Remy ziet hoe hij naar hem zit te staren.
Hij tikt hem met zijn elleboog aan.
"Your such a lucky guy. You have no idee how many people in the office fancy him", fluistert hij met een knik naar Luke die druk aan het praten is.Als de presentatie is afgelopen zitten Dylan en Remy achter de laptop de laatste dingetjes door te nemen.
"So we ordered all that you are going to need?", vraagt Remy aan Dylan.
Dylan reageert niet. Hij zit naar Luke te staren die na staat te praten met een paar van zijn opdracht gevers.
"You really should stop staring.", zegt Remy lachend tegen Dylan met een tik tegen zijn boven arm.
Dylan schud met zijn hoofd om te stoppen met staren.
"I know Remy. I apolygize. That will be al i need. Thank you.", zegt hij licht blozend.
"You don't need to apolygize. He is hot. So i onderstand.", hij tikt Dylan aan en wenkt dat Luke hun kant op komt lopen.
"De laatste gasten zijn net weg. Dus we kunnen gaan.", zegt hij tegen Dylan.
"Do you mind if we go?", vraagt hij aan Remy. "We have somewhere we have to be in half an hour."
"No not at all. Don't worry, i'll rap it up here. You turtle doves go do your thing. ", zegt hij met een knip oog naar Dylan.
Luke kijkt ze beide niet begrijpend aan.
"Euh, okey. Talk to you tomorrow."
Luke draait zich om en loopt weg.
Als Dylan op staat pakt Remy zijn hand vast.
"Have fun tonight.", zegt hij met een grote lach op zijn gezicht.
Dylan kijkt of Luke het niet gehoord heeft, maar die loopt door.
"Believe me. I will.", zegt hij Luke na kijkend.
"Wat zijn jullie vroeg! Ik weet dat ik de jongste niet meer ben. Maar ik zei toch 7 uur?"
Joyce staat verrast in de deuropening.
"Dat weet ik ma. Maar we waren eerder klaar. Dus wouden je verrassen."
"Ach lieverds toch. Dat vind ik heel lief van jullie."
Dylan staat op de trap het huis te bekijken.
JE LEEST
Ik Heb Dit Nog Nooit Gedaan
RomanceDylan staat bekend als één van de beste barista's van onze hoofdstad. Werkend in een hippe coffee corner van een kantoren complex is hij een graag geziene persoonlijkheid. Dylan is knap, charmant, grappig. Aandacht van vrouwen, mannen( homo, hetro)...