Dylan schrikt wakker van de telefoon.
Van de schrik zit hij meteen rechtop in bed.Met moeite kruipt hij naar de andere kant van het bed en neemt de telefoon op.
"Hallo?", komt er half slaperig uit.
"Goodmorning Mr Sörensen. Yuri here. Mr Hendrix asked me to give you a wake up call."
"Okey. What time is it?",hij wrijft de slaap met zijn handpalm uit zijn ogen.
"It's almost one o'clock sir."
"Okey, thank you Yuri."
Dylan heeft nog niet opgehangen of er word op de deur geklopt.
"Roomservice."
Snel doet hij een badjas aan.
Terwijl hij naar de deur loopt hoort hij zijn telefoon over gaan.
Als hij de deur open doet staat er en klein blond vrouwtje van roomservice met een dienblad en een glas met drinken erop.
Ze wenst hem een goedemiddag, loopt door en zet het dienblad op de tafel met de gigantische bos bloemen erop neer en loopt weer weg.Voordat hij kan bedanken is ze alweer weg.
Hij kijkt naar het dienblad met het glas erop.
Hij pakt het glas en bekijkt de inhoud.
Dan hoort hij zijn telefoon weer overgaan."Met Dylan"
"Hey met Lukaz. Lekker geslapen?"
"Ja hoor. Ik heb heerlijk geslapen.",hij loopt weer richting de tafel.
"Okey cool. Ik ben op kantoor. Ik wou nog even de laatste dingen regelen voor het evenement van vrijdag. Ik wou je niet wakker maken vanochtend. Je lag zo lekker te slapen."
"Roomservice heeft net iets bezorgt weet jij daar iets van?", zegt hij terwijl hij naar het glas kijkt.
Hij hoort Lukaz zachtjes lachen door de telefoon.
"Je houdt van smoothies, toch? Zie dat maar als je late ontbijt."
"Nou ik zou wel wat uitgebreiders willen eigenlijk. M'n maag knort."
"Dat is mooi. Want we hebben straks een high tea............ Met mijn moeder."
"Gezellig", zegt hij droog terwijl hij tegen de tafel gaat leunen.
"Mijn moeder wil graag beter kennis met je maken. Ze zei gisteren al dat ik je mee moest nemen."
"Oh ja dat is waar ook nog." schiet hem zijn slaperige kop weer te binnen.
"Jens komt je om 14:30 ophalen. Die brengt je dan naar waar je moet zijn. Red je dat?"
"Dat moet wel goed komen denk ik."
"Dan zie ik je straks daar."
"Tot straks."
"Tot zo."
"Oh Lukaz!", zegt hij nog snel voordat hij ophangt.
"........Ja?'
"Wat is het eigenlijk voor een smoothie?"
"Drink hem nou maar gewoon op.", zegt hij lacherig en hangt op.
Dylan wordt afgezet bij The Ritz Carlton.
De deur wordt open gedaan door de portier die hem vriendelijk groet.
Hij meldt zich bij de receptie dat hij komt voor de high tea.
De dame van de receptie zegt hem om plaats te nemen. Dat hij zo wordt opgehaald.
Hij neemt plaats op een stoel en gaat geduldig zitten wachten.
Hij kijkt op zijn telefoon en ziet dat hij een app je van Luke heeft.
JE LEEST
Ik Heb Dit Nog Nooit Gedaan
RomanceDylan staat bekend als één van de beste barista's van onze hoofdstad. Werkend in een hippe coffee corner van een kantoren complex is hij een graag geziene persoonlijkheid. Dylan is knap, charmant, grappig. Aandacht van vrouwen, mannen( homo, hetro)...