By jeon nonaya karşılık verir
By jeon dan;
Nona hakkikaten çok korkmuştu o utancından bana bir adım bile yaklaşmaz demekki karanlik fobisi nefesinide çok derinden alıyorHemen nona yı yataģa yatırdım bende yanına yattım yaptığım doğrumu bilmiyorum ama...nona bana yeniden sarılmıştı bende onun o masum yüzüne bakıyordum mayışmıştı birazdan uyurdu belliydi. İlk defa bir kıza sarılırken bu kadar farklı duygular hissediyordum halbuki hayatim boyunca kaç kızı altıma almışlığım var normalde yani daha bir iki hafta önce barlardan çıkmayan ben, şimdi bu ögretmenlik işi yüzünden. mesleğimi dondurmuştum babamla girdiğımiz bir idda sonucu o kazanmıştı ve benimde meslegime geri dönmemi söylemişti ne güzel şirketeki kızlarlaa takılıyor işimi görüyordum ama elime bi fırsat geçsin birini iyi becericem. saten şu hana mıdır nedir kaşınıyor. Sabah nona üzerime düştügü zaman çok tahrik olmuştum nonayı orada becerebilirdim ama yapamadım çünki ona kıyamadım utancından kıpkırmızı oluşutu kızarması bile beni tahrih ediyorken kendimi nasıl tuttum bilmiyorum. o sırada nona ellerini saçımın içine soktu tanrım bu kız sabaha kadar nasıl dayanabilirim tuvalete gitmem gerek tam giderken ayağima birşey takıldı bu nonanin elbiseleri yerden aldım ve dolaba yerleştirdim, 1 dk bu bu benim t - şort um değilmi o gün revirde vermiştim nonanin kokusu sinmişti aklima revirde yaşadımız güne gitti hic birisin dudaklarını bu kadar öpmek istememiştim nona nın o çilekli dudakları, ahhhh! neden nonayı düşünüyorum ki ? ne yani ben aşık mı oldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"zoraki evlilik" JJK
Teen FictionNona- Hayatta hiç bu kadar ölmek istememiştim 《iki farklı hayattın bir araya gelmesi 》