Sonunda geldim hayallerimin şehrine...
Bu şehrin her bir yanına hayranım ne güzel bir şehir...
Artık burada 1 yıl yaşayacaktım. belki üniversiteyi burada kazanırım.
Asıl buraya geliş sebebim burada lise kazanmam. Ustayı ikna zor oldu ama en sonunda izini kopardım. Usta kim mi? Usta benim babam işinin ustası olduğu için kardeşim ve kuzenlerim ona usta deriz. Temiz havayı koklamak için gözlerimi i kapattım. Ta ki telefonun sesini duyana kadar ekrandaki 'USTA' yazısını görünce hemen açtım.
("Annesinin'kendisinin geldim. ama yazıyor)
'alo'
"Alo kızım vardın mı? Nerdesin şimdi?"
'Evet anne şimdi geldim daha siz napıyorsunuz?'
"İyiz işte oturuyoruz babanla"
'iyi anne ben seni eve geçince arayayım"
"tamam kızım görüşürüz"
' görüşürüz'
Önümde takxi durunca hemeı n valizimi koyup bindim. Evin adresini verdim.45 dakikanın sonunda eve varmıştım. Karşımdaki eve baktım ve annemin zevkini bir kez daha beğendim. Ev küçüktü ve villa tipinde idi.bahcesi terası vardı 2 katlıydı. Evi dolaşmaya başladım. Ve evde mavi lacivert siyah beyaz gri tonları kullanılmış. Hemen annemi aradım.
("Annesinin' kendisinin replikleri)
"Alo"
' anne bu ev çok güzel tam istediğim gibi '
"Biliyordum seveceğini"
'ayhh çok güzel çok mutluyum anne çok teşekkür ederim'
" Rica ederim hadi dikkat et kendine birde evde senin hoşuna daha çok gidecek bı yer var ama onu söylemeyeceğim kendin bul bakalım "
'tamam görüşürüz'
"Görüşürüz"
Telefonu kapatınca bir kez daha dolaştım. Karnım açılmaya başladı mutfak dolu ama canım hiç birşeyler hazırlamak istemiyor. Bende hemen internetten verdim siparişimi verdim üzerimi değiştirmeye yukarı çıktım. Üzerimi değiştirip eşyaları oraya koydum. 15 dakika sonra zil çaldı. Kapıya bakmya gittim. Siparişleri aldım parayı ödeyip geçtim. Ve yemeğe başladım. Sonra da uykum gelince odama geçip yattım.Bir daha ki bölüm de görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavinin Denizi
Teen FictionBizimkisi mavi ile denizin aşkıydı... Belki herkesin kitle aynıydı ama sadece bizim içindi...