Začal sa nový školsky rok. Konečne som na škole ktorú som si vybrala ja a to je Sprachcaffe. Nikdy by ma nenapadlo že by som sa mohla dostat práve na takúto školu a doteraz nechápem ako som to zvládla.
,,Natalii kde mám zas moj svetrík??" z dolného poschodia na mňa kričala mama.. Je nielen mojou matkou, ale je aj otcom,sestrou a najlepšou kamarátkou... Kednoducho je moje všetko.
,,Mami požičala som si ho ja,dnes sa mi ako jediný hodí. Sorry"
,,Ok no.. Dones mi dolu aspoň ten biely s pasikmi" odpvedala mi a zamkla sa do kúpelne.. Bývame v západnej časti Londýna. Nemáme veľa peňazí,no nikdy mi nič nechýbali. Mamina pracuje ako predavačka a ja občas chodím brigádovať. Mám dve kamarátky Pearl a Timm.
,,Mami utekám do školy. Raňajky mapáš na stole Ahoooj" klopla som mamine na dvere a bežala som na autobus. Áno raňajky vždy robim ja lebo mamka to nikdy nestíha lebo sa dlho motá v kupeľni.
,,Ahoj a dávaj si pozor" stihla mi ešte mama odkričať kým som buchla dverami.
Cesta do novej školy v podstate netrvala dlho... približne 10-15minút. Je to oveľa lepsie ako ked sme bývali na Oxford Street a ja somsa musela trepať pol hodinu v autobuse a pokial boli zápchy tak aj trištvrte.No otras. Na mojej postednej zastávke ma už čakala Timm. Pearl je od nás o rok mladsia takže je ôsmačka.
,,Dobré rano.. postavte sa .." to boli prve slová ktore sme poculi ked sme si sadli a učitelka vošla do triedy... niekedy sa citim ako cvičena opica,,sadni,postavsa sa,odpovedaj,dávaj pozor, sadni,postav sa,dávaj pozor" a stále dookola... -__- . Prvý deň v škole no nič moc.. Škola a taká je v pohode ale ľudia sú tu strasne namyslenyyy... Ešte že sem zobrali aj tie dve moje rakvičky :D
Píšte do komentárov či chcete pokračovanie...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pravda a klamstvo
Ficção AdolescenteNajprv najlepšie kamarátky a keď sa donich životov pripletú chalani všetko sa zmení. vydrží ich kamarátstvo nápor lásky,hnevu a klamstva?