2.

287 12 2
                                    

,,crrrrn" zvonil mi mobil keď som ho zdvihla ozvala sa Timm

,,Natali? O koľkej ideš do školy?"

,,A kolko je hodin?"

,,Je 7. Tak o koľkej?"

,,O pol9 idem z domu.. inak zobudila si ma! " povedal som mierne nahnevane ale smiala som sa.

,,Sorry zlato. Pridem ťa za to čakat ahoj" a zložila. Keď som sa vytreoala z postele šla som do kupeľne,umylasi zuby a namalovala som sa. Potom som sa sla obliecť. Dala som si biele rifle,čierne tielko, svetrik a baleríny. Keď som vstala mamka už bola v robote čo mi bolo čudné ale mala asi vela práce. Do školy som prišla neskoro a tak samozrejme Timm bola už v triede. Keď som otvorila dvere zbadala som nového spolužiaka. Nevizeral zle mal tmavé vlasy, orieškové oči,vyšportovane telo a swag.

,,Natalia Cath prečo meškáte?" vytrhla ma z rozmýšlania učitelka

,,P-prepačte profesorka Matheowa, omeškala som autobus, a tak som musela isť pešo" samozrejme že som klamala ale čo som jej mala povedať že sa mi nechcelo isť z domu na skorší autobus? No ani nápad!

,,Ahoj .. čo máme robiť?" milo som sa usmiala na noveho spolužiaka a kedže sedel na mojom mieste sadla som si vedla neho.

,,čau. strana 4 cvičenie 6" odsekol a do konca hodiny som sa normalne bala nadviazat kontakt.. Nebol príliš kamarátsky.. A možno že... Skusim to na ďalšej hodine! Usmiala som sa sama pre seba a v tom akurat zazvonilo na prestavku...

,,Nataalia!!! Kto je ten novy jebač???" slintala Timm a ja som len prevratila očami...

,,A čo ja viem? Ked som sa ho spytala čo robime len mi sucho odpovedal že:,, strana 4cvičenie 6" a do konca hodiny somnou neprehovoril.. debil"

,,No naozaj.. hybaj do triedy za 2minuty zvoni" povedal Timm a keď sme vychadzali z wécka šla som prva a niekto do mna narazil...

Pravda a klamstvoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora