Volám sa Suzane. Mám šestnásť a od mojich desiatich rokov žijem u adoptívnych rodičov v Londýne. Nie žeby mi rodičia zomrel,alebo by ma nechceli. Ja som musela utiecť, po tom čo sa mi chystali spraviť a čo sa stalo...
Žila som s mojimi biologickými rodičmi na severe Anglicka. Vysoko v horách sa nachádza veľmi dobre kryté mestečko, kde žijú Draki. Draki sú ľudia, ktorý pod svojou kožou skrývaú hrubú kožu draki a neľútostneho tvora. Vďaka Nidii , ktorá vytvára okolo hraníc mesta hmlu, nás lovci nikdy nenájdu. Mapujú si územia, ke uz boli a kde ulovili draki. Bohužial s dostali dosť blízko nás a odvtedy máme zakázané lietať a chodiť za hranice. Je to ako by ste ani nemali krídla. Draki su strašne plachý ľudia. Len menšie vydesenie, alebo len zbadanie lovca, a už by sa premenili. Ja som sa to nučila ovládať a parkrát ma to skoro stálo život.
Draki je naše tajomstvo. Keby lovci zistili, ze sme ľudia, všetkých by nás chytili a pozabíjali a kt vie čo ešte. Preto máme prísahu, že sa nikdy nepremeníme pred očami smrteľníkov, polobohov a kto vie čo je za hranicami. Ak sa tak stane, zaplatíme životom a pri menšom treste nám odstrihnú kridla.
Keď som sa narodila, tak si ma nikdo nevšímal. Lebo moja mama bola Ohnivý draki a môj otec no, Zemský polo draki a polo Ónyx. Ešte predtím ako sa zoznámili mal nehodu a museli mu dať krv drakiho, neskôr sa zistilo že to bol zemský draki. A to hlevné bol lovec. Od mami som vedela, že nie všetci smrteľnici, polobohovia atď. vedia o nás. Ostatní žijúv Amerike a po celom svete.
Neskôr som si našla kamarátov na život a na smrť. Jacka a Matthewa. Jack bol vždy vysoký a chudí. Vždy ma pritahovali jeho modré oči ako obloha a hnedé vlasy na kratko ostrihané a vyčesané dohora. Matthew bol o niečo menší než ja (vtedy som mohla mať 144 cm) mal dlhšie čierne vlasy do ofiny na čele, a zelené oči ako čerstvá tráva. Ja som mala osem rokov ,hnedé oči a hnedé vlasy pod ramená s menšími vlnkami.
Jack a Matthew mali vtedy desať. Vždy sme sa spierali proti pravidlám, aj keď sme vedli aké sú následky a vždy sme ich porušovali. Deň pred mojimi desiastimi narodeninami sa obidvaja prvý krát premenili, pri schôdzi, ktorá sa konala každý mesiac. Jack bol Ónyx , čo sú veľmi silné a veľké Draki. Matthew bol Zemský draki, čo sú veľmi silné, ale nie moc veľke draki, ale zato dokážu cítiť a znímať prírodu okolo seba. Každý po premene sa zmení výzorovo. Jackove oči teraz boli strašidelne šedé, vo vlasoch mal pramienky fialovo modrej farby. Matthew mal oči v strede hnedé a okolo zelené, vlasy hnedé ako hlina. Ale aj tak som ich mala rada. Nikdy by som si neodpustila, keby sa im niečo stalo, aj som im to sľúbila. Bohužiaľ, nedodržala som to.
V osudný deň sa ustavične hádali, kdo z nich je lepší v lietaní. (Po nociach sme chodili lietať, teda oni.) Nemohli sme to nikomu povedať, lebo keby sa to dozvedel Corbin (náš vodca), tak by sme prišli o krídla, aj ja tiež, ale hneď ako sa premením.
O dvanástej všetci spali. Sstretli sme sa pri rozpadnutej chatke na námestí. Preliezli sme vysoký plot z pálených tehál, ktoré tvorili hranicu a prešmykli cez kríky ku potoku. Tam sa obaja vyzliekli a začali sa premieňať. S úžasom som na nich zakaždým civela, ako sa im draki koža prediera na pivrch. Kosti sa im predlžujú a spoza lopatiek sa im predierajú nádherné kožovité krídla. Jack - Ónyx, mal nádhernú šupinatú čiernu kožu s odleskami fialovej a Matthew mal zelenú ako čerstvá tráva a všetko okolo neho hneď rozkvitlo. A ja som to tak strašne milovala. Nemohla som sa dočkať kedy budem mať aj ja takú kožu a krídla. V ten deň som šlana Jackovi. Zakaždým sme sa striedali. Vyšvihla som sa na jeho chrbát. Jack ssa rozbehol k menšiemu útesu a zoskočil z neho. Obrovskou rýchlosťou sme sa rútili strmhlav k morskej hladine. Slaný vzduch som mala v očiach a vlasoch. Prudko rozprestrel krídla , trhlo nás a pomocou morských prúdov sme neuveriteľnou silou a rychlosťou vystúpili do neba. Chvíľu me plachtili vo vzduchu. Matthew nás dobehol (skôr oletel) a potom sa Jackovi roztrhlo krídlo. Zalapala som po vzuchu. S krikom sme padali do mora. Tesne nad hladinou ma zachytil Matthew.
ESTÁS LEYENDO
Life with limits
FantasíaNa severe Anglicka žijú tvori menom Draki. Do ich života zasahujú lovci, preto musia žiť vysoko v horách,aby ich nezabili. Lovci si totiš myslia, že sú iba drakmi, ale sú to ľudia pod kožou draki. V ich mestečku v horách sa narodí strieborný draki...