(10)

4K 183 22
                                    

Evde ayakkabıyla gezen yabancılar, tam çıkarken bir şey unutup, tekrar eve girerken ayakkabıları çıkarmayıp halıda emekleme keyfini bilemez.

Eğer bir kızın profil fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın! :D

Çay benden tatlı olmasın diye çayı şekersiz içtiğim doğrudur.

Trabzon'da adamın teki 127 yaşında ilk defa hastalanmış. İnsan biraz kendine dikkat eder.

Yurtta kalan 2 arkadaştan biri dışarı çıkınca diğeri ona ' bana yurtdışından çikolata getir ehe mehe ' diye espri yapıyor mudur ?

Biri bana gül verse oturur reçel yaparım o derece unuttum bu işleri.

Elma dersem Sev, armut dersem Gel, Avakado dersem mal gibi bakarsın dimi mk fukarası hayatında avakadomu gördün.

Arkadaşlarımın telefonumu kurcalamasından nefret ediyorum.. belki özel bişey yok? belki mesaj kutusu bomboş? bakıcaksınız utanıcam sonra.

Otobüste filmIere özenip başımı cama koyup biraz duygusallık yaşayayım dedim saniyede 60 defa başımı cama vurdum.

Ne kadar fizikçi, felsefeci, bilim insanı gelirse gelsin, funda arar'ın "Bana ben olalı sana seninim" sarkı sözünü çözemez

Merdivenlerden düştüğümü görüpte düştünmü diye soran mal, yok düşmedim benim iniş tarzım böyle.

Her şey zamanla geçer diyenin ağzına ıslak odunla vurasım, sonra da “zamanla geçer” diyesim var.

Çok Komik HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin