Gerçek her zaman görünen değildir. Sıradan bir günde , basit bir oyunla tüm hayatın değişirse ne yaparsın? Bu oyunda tek kural var ya OYNARSIN ya da ÖLÜRSÜN !!
Geride sadece sessizlik kaldığında karanlık sizi çağırıyor olucak ....
Fırtınalı bir gündü ,rüzgar yerdeki her şeyi uçuruyordu. Kitabımı aralayıp okurken bir yandan da bu doğa olayını izliyordum. Ortalık hafif kararmış sadece rüzgarın sesiyle dolmuştu. İki katlı evimizin çatı katında pencerenin yanındayım. kitabıma öylesine dalmışım ki şimşeğin çarpmasıyla ortalığı birden bembeyaz ışık kapladı ışıtan gözlerimi korurken ardından büyük bir çığlık duydum . ormana doğru bakındım. Orada biri olduğuna eminim .hemen aşağıya indim. üstüme kalın bir şey alıp dışarı çıktım. Hava biraz daha kararmaya başlamıştı. Ormana doğru ilerledim. Evden biraz uzaklaşmıştım. Tam geri dönecekken birini gördüm. Arkası dönüktü bu bir kızdı uzun saçları vardı, ağlıyordu. Yanına ilerledim.
Neler olduğunu sorucaktım. elimi onun omzuna doğru uzattım. Rüzgar şiddetlenmişti, yağmurda bastırmıştı daha ben ona dokunmadan bana yüzünü döndü. yüzünü göremeden aniden şimşek çarptı ve etrafı beyaz ışık kapladı. daha sonra kendimi odamda yatıyor şekilde buldum. Saate bakmak için yöneldim saat gece 3 bir kabus görmüş olmalıyım oldukça da terlemişim .üstümü değiştirdim. pencereye yöneldim. Yağmur oldukça çok yağıyordu. Yatağıma yönelip uyumaya devam ettim.Gün ışığının gözüme vurmasıyla sabah olduğunu anladım. ailem kısa süreliğine akrabamızı ziyarete gitmişti. Sabah kahvaltımı yaptım. ardından bir film seçip izlemeye başladım. Daha sonra kitabımı alıp pencerin yanına oturdum. Fırtına başlamıştı hava hafif kararmaya başlamıştı. Ortalık sessizliğini rüzgarın sesi doldurmuştu. Kitaba öyle dalmışım ki şimşeğin çarpmasıyla irkildim.etrafı bembeyaz ışık sardı. Işıktan gözlerimi korurken birden çığlık duydum. Ormana doğru baktım. Orada biri vardı. Aşağıya inip üstüme kalın şeyler aldıktan sonra dışarı çıktım. Ama kapı açılmıyordu, zorla açtım. Ormana doğru ilerledim. Hava biraz daha kararmaya başladı. Evden biraz uzaklaşmıştım. Tam eve dönecekken birini gördüm. Arkası dönüktü bu bir kızdı, uzun saçları vardı ve ağlıyordu. yanına ilerledim. Neler olduğunu sormak için elimi onun omzuna uzattım. O anda gözümün önüne dün akşam gördüğüm rüya geldi. Biranda elimi geri çektim. Ardından oradan sessizce ve hızla uzaklaştım. Eve kendimi zor attım bütün pencereleri kapattım, kapıları kilitledim. Birkaç dakika sonra kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE HORROR FOREST (Devam edecek)
HorrorSıradan bir günde sadece basit bir oyunla tüm hayatın değişirse ne yaparsın? Hayatta kalmak için ne kadar ileri gidersin ? O senin korkularınla besleniyor...