3. bölüm

166 15 4
                                    

odaya ilerledim yatağa uzandım.
******
Ertesi sabah kahvaltıdan sonra eşyalarımı alıp Emma 'nın yanına gittim.

'' neyin var neden yüzün solgun ? ''
'' garip bir şeyler oluyor ''
dedim durgun bir şekilde
Emma meraklı bir şekilde yanıt verdi '' ne gibi ...''
'' kitap okuyordum ve kapının önünde birini gördüm. Yanına gittim. Tam kim olduğunu öğrenicektim ki oradan hızlıca uzaklaştım...''
Emma şaşkın bir şekilde beni dinleyerek ''neden ... '' diyerek sordu
olayların etkisinden cümlerleri zor toparladım ve olayı anlatmaya çalıştım '' o anı rüyamda görmüştüm çok iyi hatırlıyorum . tıpkısıydı hızlıca uzaklaştım oradan buda yetmezmiş gibi gece kapının kilidini açık buldum ...''
Emma aldırış etmedi normal yüzifadesiyle '' hadi ama hayal görmüş olmalısın korkulacak ne var ki ... 2 gün önceki olayın etkisinde kalmış olmalısın ''

'' bilmiyorum ama içimden bir ses bir şeyler ters gidicek diyor... '' dedim şüpheli bir şekilde ...

Akşam olmadan Emma ile son hazırlıkları yaptık. Akşam yemeğini yedikten sonra Emma'nın hazırladığı odaya geçip yatağa uzandım. Saat 02:00 üzerimde bir soğukluk hissederek uyandım. Pencere sonuna kadar açık üzerimdeki örtü yerde sanırım pencere iyi kapanmamıştı. Gözlerimi zor açtım ve ayağa kalkıp pencereye yöneldim. Dışarıda birini gördüm gözlerimi ovuşturdum ve tekrar baktım evet orada biri vardı. Etraf karanlık olduğu için yüzünü göremiyordum. Ormana doğru ilerlemeye başladı. Hemen pencereyi kapattım. Ve yatağa oturdum. Ama bir şey beni oraya çekiyordu istemsizce sanki içimden bir ses benimde oraya gitmem gerektiğini söylüyordu. Aldırmadım ve yatağa uzandım. Birkaç saat sonra zorla da olsa uyumuşum.

THE HORROR FOREST  (Devam edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin