Hoofdstuk 2

305 5 0
                                    

Ik word wakker van Raphael die tegen de deur klopt. 'Wacht even, moet me nog omkleden', zeg ik tegen de deur. Ik hoor gemompel van de andere kant komen en rol met me ogen, moet hij maar niet zo vroeg komen.
3 minuten later doe ik de deur open en zie Raphael staan. 'Wat doe je hier zo vroeg?' Vraag ik aan hem. 'We moeten naar het instituut weet je nog, en het is niet vroeg het is 11 uur'. Ik moet even denken maar dan weet ik het weer: een afspraak met alle leiders van de benedenwereld met Robert en Maryse Lightwood. Zelf mag ik die Lightwoods niet zo maar Caterina heeft me aangemoedigd dat ik moet gaan.
(Later op het instituut).
Het is zo'n lange, zaaie toespraak van Robert dat ik mijn best moet doen om bij te blijven tot ik opeens een jonge schaduwjager zie met een meisje naast hem. De jonge is langer dan het meisje maar ik denk dat het broer en zus zijn. Maryse heeft het ook in de gaten, loopt naar de schaduwjagers en het meisje met de jonge lopen weg. Luke- de leider van de weerwolven- kijkt me aan. 'He Magnus, Dat zijn Roberts en Maryse kinderen, Isabel en Alec. Hun hebben nog een geadopteerde broer Jace Herondale'. Ik kijk Luke aan en zeg:'En nu? Wat wil je dat ik nu ga doen?' Luke kijkt me aan, rolt met zijn ogen.

Only youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu