Hoofdstuk 5

187 4 0
                                    

Ik zie Magnus zijn ogen wegrollen en vlak daarna vallen. Hij valt hard en ik zie wat roods op de vloer. Emma is degene die als eerste in beweging komt en zegt:' waar wachten jullie op?! Straks bloed hij dood.' Jace, Clary, Izzy en ik dragen Magnus naar de ziekenkamer en leggen hem op één van de bedden. Hij ligt er best wel vredig zo denk ik bij mezelf. 'Alec kom je dan pakken we wat verband en bellen een andere heksenmeester om hem te genezen', zegt Jace. 'Oké, ik zal wel kijken wie de beste is in het genezen', zeg ik tegen Jace. Izzy gaat met Jace mee verband halen en Clary troost Emma die in tranen is uitgebarsten. Ik loop naar één van de computers en zoek een heksenmeester op die goed is in het genezen. Ik kom op Caterina Loss en bel haar. Ze neemt snel op en ik vertel haar wat er is gebeurt. 'Oké ik snap het, ik zal meteen komen,' zegt ze en wacht. Na één minuut hoor ik gespatter en komt een vrouw tevoorschijn. De vrouw is blauw en heeft wit haar. 'Hallo, ik ben Caterina. Waar is Magnus?' vraagt ze en ik wijs haar de weg. Eenmaal bij de deur rent ze naar binnen als ze Magnus ziet. Ze blijft naast hem zitten en wrijft hard door z'n haar, nu zie ik blauw ligt en Magnus wordt langzaam wakker op het moment dat Jace en Izzy binnenkomen. Ze staren van Caterina naar Magnus en terug. Magnus staart met doffe ogen terug en vraagt:' wat is er met me gebeurt én met m'n haar?!'
'Ik ik heb ervoor gezorgd dat je flauw bent gevallen, kijk kijk maar op je arm,' stottert Emma die nog steeds aan het halen is. Magnus kijkt geschokt naar Emma en zegt:' Daar heb jij niks mee te maken hoor het was mijn eigen schuld; ik was afgeleid door iets.' Hij kijkt mij aan terwijl hij dat zegt en ik word rood. 'Oké allemaal iedereen weg', zegt Caterina. 'Maar jij niet Alec,' zegt Magnus er snel achter. Iedereen staart me aan en ik haal m'n schouders op.

Hey allemaal
Ik ga van maandag tot vrijdag weg  (blijven slapen in het bos dus geen WiFi) dus als ik wat minder post de komende week dan weet je waarom❤️❤️

Only youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu