Bölüm 2

184 14 2
                                    

Çocuk cidden çok net konuşmuştu.Tabi bu kadar net olunca-bide taş olunca-insan reddedemiyor.Kısa çaplı şoku atlattıktan sonra Doruk'u da çağırıp evin yolunu tuttum.

Eve geldiğimizde saat 7'ye geliyordu.Yani ''grup buluşması''na daha epey vakit vardı.Karnım da aç olunca müthiş ''hanım kız''marifetlerimle pizzacının numarasını tuşladım.

Evet biliyorum siz 'patlıcanlı türlü yemeği'gibi saçmalıklar düşündünüz ama fırınımız kül olmak için daha çok genç...

Telefonu ince sesli bir kadın karşıladı.Ben damak tadıma layıp bir şeyler sipariş verdiğimde''Eklemek yada çıkarmak istediğiniz bir malzeme var mı ?''diye sordu.

'Yok bacım doldur doldur'demek istesem de

''Yok teşekkürler dedim''dedim ve kapattım.Doruk üstsüz bir biçimde aşağıya indi.Altında da gri bir basketbolcu şortu vardı.

''Pizza ısmarladım''dedim.

''Yaşasın bugün de FIRINDA HAŞLANMIŞ SULU DOLMA yemiyoruz''dedi.Ne var yani dolmayı fırında unutup yandığı belli olmasın diye üzerine su boşaltan birini görmediniz mi hiç ?

HİÇ Mİ ?? peki sustum.

''Kes senini gerizekalı bidaha yemeklerimi tattırmıycam sana işte''deyip dudaklarımı büzdüm.

''Sana teşekkür borçluyum''dedi sırıtarak.

Ona pis bir bakış attım ve kapının çalmasıyla Helin Bolt olup kapıya koştum.Pizzacı çocuk yüzümdeki telaşı görmüş olmalı ki pizzayı elime verdi hemen.Bende parasını verip yolladım.

Doruk'la bir kutu pizzayı bitirdik.Saate bakmamla merdivenleri tırmanıp odama gitmem bir oldu.Saaat 9'a çeyrek vardı ve ben daha hazırlanmamıştım bile.

Hemen dolabımın karşısına geçtim.Yaklaşık 15 saniye bakındıktan sonra lacivert askılı bir elbise giydim.Mini bir elbisydi.Kırmızı ince kemeri hoş duruyordu.

Maviden aldığım kısa kot ceketimi de üstüne giydim.Makyaj olarak sadece eyeleiner ve pembe parlatıcı sürdüm.Siyah converselerimi de giydikten sonra hazır hissediyordum.

Aşağı indiğimde Doruk beni ilk önce bir güzel süzdü.Sonra beceriksizce bir ''abi'' bakışı attı.Telefonuna dönüp yüzüme bakmadan''Nereye''diye sordu.

'Cehennemin dibine gerizekalı,bana eşlik etmek ister misin?'demek istesem de Annemlere söylemekle tehtid edeceği için''Arkadaşlarımla buluşucam''dedim.

''Hangi arkadaşlar bunlar?Ben tanıyor muyum?''

''Babammışsın gibi davranmayı kes''

''Bugünkü odunmu?''

''Gelip özür diledi,bende onların gruplarıyla buluşmaya gidicem,başka sorun ?''

''Bende geliyorum bekle biraz''dedi ve merdivenlere yöneldi.

''İyi gel''dedim arkasından.

  Sahile geldiğimizde saat tam 10 du.Eğer Buğra ve grubu dakiklerse gelmeleri gerekiyordu.Doruk'un''Geliyor seninki''demesiyle gözlerimi telefonumdan ayırdım.

''Pardon,nerden benimki oluyor?!''yüksek ses tonumla konuşunca Doruk irkildi ve''Tamam sustum''dedi.Nerden çıkarmıştı ki şimdi bunu.

Buğra'nın yanında bir kız vardı.Yanımıza geldiklerinde Buğra'nın aksine yanındaki kız kocaman gülümsüyordu.

''Ben Eylül''dedi gülümseyen tatlı kız.''Sen de Helin olmalısın''

''Evet''dedim.Demek Buğra bahsetmişti.İyi bir işaret bu.

İLK TEK VE SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin