Dans Et Benimle!!!

786 22 0
                                    

1.Bölüm...

-Melez.....Melez

-Ne var be diye arkamı dôndüyümde bana doğru koşan seohyun'u gördüm.Seohyun denilen şahıs benim en yakın arkadaşım olur da.

-Duydun mu haberi?

-Ne haberi?

-Smtown şirketi burada duyduğuma göre 1 sene bizimleler.

-Yalan atma lütfen.

-Valla kız(benle takıla takila türk oldu kızz)

-Neredeler?

-Kantinin önündeler demesiyle koşmaya başladım.Geldiğimde bütün herkes orada karşısında hayvana bakarmış gibi idollere bakıyorlardı.

-Aman banane ya.

-Hayalim gerçek oldu. 

-Ben gidiyorum.

-Nereye gidiyosun yüsra yaa.

-Sınıfa diye bağırdığımda seohyun dudak büzmüştü.

-Tamam tamam ama burada niye bön bön bakan insanlara bende mal mal bakayım.Hem hiç bıri tipim değil.

-Deme öyle duyduğuma göre seçmeler olucakmış eğer katılıp kazanırsan ùnlü olucaksın düşünsene. 

-Bu bacaklarlamı dalga mı geçıyorsun sen?hem sm ent. Ünlü olmak hayalim bu değil. Dedim arkamı döndüğümde zil çalmış herkes çabucak dağılmıştı.

-Sınıfa girmemle noluyo lan burada diye bağırmam bir oldu.oxo grubu bizim sınıftamıydı ama dur oxo değil exo'ydu.

Exonun gülmesiyle kendıme geldim.Sesli düşündüğümü öğrenince sustum.Sınıfin en yaramazı bendim ve dersimiz şu zibidi hocaylaydı dur bir dk son ders yaptığını unutmadım diye geçirdim aklımdan ve ampul yandı onu exonun önünde rezil edicektim ama ilk önce şu sıramda oturan dangalağı sıramdan kaldırmalıydım.

-Hey sen çık sıramdan.

Bölüm Sonu...

Dans Et Benimle!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin