2.Bölüm
Kai Yuriye bakakalmıştı amacın ne der gibi bakış attı.Yuri bağırmaya başladı.
AH şu zübbeler yokmu öldürüyor beni.Kai sinirlendi ve bağırmaya başladı.
-Bana bak ağzını topla bir sıra için bu kadar bağırılırmı?
-Ah şuna bakın birden masum oldu.
-Kalkmıyorum sıradan oldu mu?
-Ayıptır sorması bunun senin sıran olduğunu kim söyledi.
Bunu söylerken hoca içeri girdi ve yuriye artık birlikte oturacksınız.
-Ama hocam!
-Sus ve otur yuri…
Yuri sinirlenmişti ders en sonunda bitmişti.Hemen dans odasına girdi ve dans etmeye başladı ayağı acısada sinirli olduğunu unutuyordu.
Bu arada kai onu izliyordu.Yuri tam dönücekken ayağında bir acı hissetti ve düştü ama düştüğü yer yumuşacıktı sımsıkı kapatılan gözleri açılınca şok oldu.
-Kai…
-Şey ben yani buraya şeyden geldim.
-Ne?
-Bak pek iyi tanışmadık ve bu yüzden senle tanışmak için buraya geldim anlatabildim mi?
-Ah evet üzgünüm ben yuri..
-Ben kai Kim Jong İn..Memnun oldum diyip el ele sıkıştılar.Bu arada olanları izliyen chen ve xiumin konuşmaya başladı.
-İddia’yı kazınacak sanırım.
-Xiumin bence asla kazanamıycak bu kız diyerlerinden farklı eminim.Ama iddia’yı kazanmamasını isterim çünkü o yapamazsa ben alıcağım şu esmer tenine bak şu yüze şu bacaklara o benim olmalı..
Xiumin chen’e vurdu ve dedi ki.
-Onu paylaşalım mı?