3.Bölüm(Sende Onun Gibisin)

304 26 13
                                    

3.Bölüm.

Bu sıralar Kai bana çok iyi davranıyor ben bunu böyle bilmezdim herkes bana kai kız avcısı züppe derdi dansı güzel ama diye mırıldanırdı ama bana hiç öyle gelmiyor bence yanılıyorlar.

-Selam naber..

-İyi sen..

-Bende iyi şey yuri çıkışta bir şeyler yapalım mı?

-Ah özür dilerim ama olmaz.

-Hmm anlıyorum..

Hoca derse girdiğinde başımı sıraya koydum ve düşünmeye başlamışken kai’de başını sıraya koyunca çok yakın olduğumu anladım ve kafamı kaldırdım.

Zil çalınca Seohyun’un yanına uğrayacaktım ki Omo o da ne!

Chen ve Seohyun öpüşüyordu.Chen işi dahada ilerletiyo boynunu sonra eli beline kayıyordu.Hemen noluyo burada diye bağırmaya başlayarak onları ayırdım seohyun’un kolundan tutup arkama geçirmesini sağladım ve chen’e dönüp.

-Bana bak züppe bu kıza bir zarar gelirse o gereksiz olan kulaklarını keserim bunda ciddiyim.

Chen şaşırmıştı ve konuşmaya başladı.

-Bana bak erkek fatma seni bir böcek gibi ezerim hem bırakta tammalayalım tadı damağımda kal---- sözünü bir yumruk kesmişti

evet doğru duydunuz yumruk Yuri chen’e yumruk atmıştı

.Chen patlayan dudağını tutarak bu hafta bir bitsin benim olucaksın ve o güzel tenini içimde hissedeceğim bu sefer yumruk atan seohyun’du.En son yuri chen’in malum yerine vurdu ve bize bulaşma zengin züppe.diyerek bağırmaya başladı.Ama bunla kalmayacaktı lideri olan Suho’nun yanına geldi ve bağırmaya başladı.

-Sen bu grubun liderisin değil mi?

-Evet.

-O zaman liderliğini yap ve şu salaklara haddini bildir eğer bildirmezsen daha çok canları yanar dedi ve omzuna çarparak oradan uzaklaştı.Evet yuri erkek fatmaydı.Yolda kai’yi gördü ve görmemezlikten geldi kai yurinin kolundan tuttu ve duvara yasladı.

-Ne var küsmüyüz.

-Sende onlar gibisin değil mi?

-Kim gibi.

-Chen gibisin.

-Sana bişey mi yaptı?

-Hayır ama sapığın önde gideni sende öylesin değilmi.?

-Ben onun gibi değilim dedi ve yuri’ye yaklaştı o sıcak dudaklarını yuri’ninkisine deydirdi Yuri şaşırmıştı ve bilmedende olsa hoşuna gitmişti.Yuri onu itti ve bağırmaya başladı.

-EVET SENDE ONUN GİBİSİN!!!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dans Et Benimle!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin